[OpenGL] Zmiana wyglądu kursora myszki
Ostatnio zmodyfikowano 2014-06-16 14:37
lvcky Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Zmiana wyglądu kursora myszki » 2014-06-16 02:50:08 Witam serdecznie, Tworzę grę w OpenGL i staram się zmienić wygląd kursora myszki tak, żeby wyglądał jak celownik. Zrobiłem to za pomocą gotowego wyglądu, który oferuje windows. Użyłem funkcji:
HCURSOR kursor; kursor = SetCursor( LoadCursor( NULL, IDC_CROSS ) );
Ale w czasie gdy poruszam myszką to wszystkie obiekty, które się poruszając na scenie zaczynają przycinać. Wygląd myszki podczas ruchu też miga (zmienia sie na stary i powraca do nowego).
Chciałem jakoś to rozwiązać i albo pozbyć się tego migania, albo wgrać wygląd myszki z funkcji LoadImage. Niestety szukałem w internecie i nigdzie nie spotkałem się z jakimś jasnym wytłumaczeniem jak tego użyć.
Prosiłbym o pomoc w napisaniu części kodu, która zmieniała by wygląd kursora na przeze mnie wybrany. |
|
maly |
» 2014-06-16 06:53:54 SetWindowLong, SetWindowLongPtr SetClassLong, SetClassLongPtr |
|
lvcky Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-06-16 14:26:19 poczytałem, pokombinowałem ale nadal nie wiem co z tym zrobić i gdzie to wstawić. Ktoś pokusi się o pomoc? |
|
kubawal |
» 2014-06-16 14:37:42 |
|
« 1 » |