Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Pauza/Spowolnienie

Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-05 18:07
Autor Wiadomość
korkoran
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Pauza/Spowolnienie
» 2014-07-05 14:22:02
Witam,

tworzę pierwszy program w OpenGL i napotkałem pewien problem. Mianowicie wykonuje się on za szybko. Przydałoby mi się coś w rodzaju pauzy tak aby w pewnym momencie program zatrzymał się na np 2 sekundy i dopiero potem przeszedł dalej. Używałem czegoś podobnego z biblioteki Windows.h lecz chciałbym aby program ten działał nie tylko pod Windowsem, a więc to odpada. Będę wdzięczny za wszelką pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam.
P-113313
DejaVu
» 2014-07-05 17:55:05
Standard c++11 dostarcza narzedzia ktore Ci to umozliwia zrealizowac. Chyba jest funkcja std::sleep_for
P-113326
korkoran
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-07-05 18:07:30
O coś takiego właśnie mi chodziło. Wiedziałem, że kiedyś się zemści na mnie odkładanie nauki c++11... Dziękuję bardzo za pomoc.
P-113330
« 1 »
  Strona 1 z 1