[OpenGL] Pauza/Spowolnienie
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-05 18:07
korkoran Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Pauza/Spowolnienie » 2014-07-05 14:22:02 Witam,
tworzę pierwszy program w OpenGL i napotkałem pewien problem. Mianowicie wykonuje się on za szybko. Przydałoby mi się coś w rodzaju pauzy tak aby w pewnym momencie program zatrzymał się na np 2 sekundy i dopiero potem przeszedł dalej. Używałem czegoś podobnego z biblioteki Windows.h lecz chciałbym aby program ten działał nie tylko pod Windowsem, a więc to odpada. Będę wdzięczny za wszelką pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam. |
|
DejaVu |
» 2014-07-05 17:55:05 Standard c++11 dostarcza narzedzia ktore Ci to umozliwia zrealizowac. Chyba jest funkcja std::sleep_for |
|
korkoran Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-05 18:07:30 O coś takiego właśnie mi chodziło. Wiedziałem, że kiedyś się zemści na mnie odkładanie nauki c++11... Dziękuję bardzo za pomoc. |
|
« 1 » |