Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Time based movement czyli szybkość poruszania niezależna od FPS.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-06 19:50
Autor Wiadomość
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Time based movement czyli szybkość poruszania niezależna od FPS.
» 2014-07-05 15:48:45
Witam,
Mam problem z tym aby postać w grze poruszała się ze stałą ( określoną ) prędkością niezależnie od ilości FPS.
Znalazłem parę artykułów na internecie na ten temat ale chyba jestem za głupi, żeby to wprowadzić u siebie.

Czy możecie mi łopatologicznie wytłumaczyć na jakiej zasadzie to ma działać i dać jakieś wskazówki albo gotowe przykłady kodów ?
Pozdrawiam. :)
P-113316
DejaVu
» 2014-07-05 17:51:34
Oficjalny kurs sfml zawiera przyklad tego czego szukasz
P-113325
arczi14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-07-05 18:53:39
Mógłbyś podać link ?
Przejrzałem prawie cały oficjalny tutorial ale nic nie znalazłem.
P-113331
pekfos
» 2014-07-05 19:20:56
Czy możecie mi łopatologicznie wytłumaczyć na jakiej zasadzie to ma działać
Zasadę działania to mogą Ci łopatologicznie wyłożyć na fizyce w 1 klasie gimnazjum i ewentualnie jeszcze przyłożyć linijką w.. za niezrozumienie lub nieumiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.. Prędkość razy czas, mówi to coś? Aktualizujesz pozycję co klatkę gry, więc czas to czas jednej klatki. SFML ma gotowe narzędzia do pomiaru czasu.
P-113332
DejaVu
» 2014-07-06 19:50:26
P-113395
« 1 »
  Strona 1 z 1