Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Pokazywanie obrazka np. Przegrałeś » 2008-06-06 19:49:17 Mam taki sobie kod: if( kolizja( ludek.x + 10, ludek.y, 40, 50, kolce_x, kolce_y, kolce->w, kolce->h ) == true ) { blit( przegrana, bufor, 0, 0, przegrana_x, przegrana_y, przegrana->w, przegrana->h ); rest( 1000 ); } Chcę, aby tylko obrazek pokazywał się kiedy będzie kolizja między kolcami na 1000 ms, a później znikał. A to w ogóle nie działa ;/ Od razu dzięki za odpowiedź... |
|
dudek |
» 2008-06-06 22:56:32 I jak "schodzisz" z kolcow obrazek dalej jest? Bo z tego kodu co widze to obrazek bedzie sie pokazywal poki zachodzi kolizja. |
|
DejaVu |
» 2008-06-06 23:03:04 Jeśli używasz buforowania ekranu żeby nie migał to nic dziwnego, że Ci się obrazek nie pokazuje :) przed funkcją rest(1000) skopiuj zawartość bufora na ekran. |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-06-08 09:48:16 A jak to zrobić?? |
|
DejaVu |
» 2008-06-08 12:01:23 blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 480 ); rest( 1000 );
|
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-06-08 14:29:24 Teraz działa, tylko czy jest jakaś funkcja blokująca klawisze ?? |
|
DejaVu |
» 2008-06-08 14:34:52 Poprostu nie obsługuj klawiszy przez ~1sek :) Nie wiem czy jest funkcja blokująca klawisze, ale jeśli nie chcesz aby coś działało to tego nie obsługujesz. |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-06-08 14:39:07 Czyli zrobić coś takiego?: if (!rest(1000) && klawisz lewy) { ludek.x--; } Bo, gdy jest ten obrazek, to wtedy nic nie widać, ale ludek się przesuwa i często natrafia na przeszkodę i się robi pętla nieskończona ;) EDIT : Spox problem rozwiązany i działa jak ulał. Na razie bo jadę na basen ;P |
|
« 1 » |