[Allegro] Pokazywanie obrazka np. Przegrałeś
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[Allegro] Pokazywanie obrazka np. Przegrałeś

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Pokazywanie obrazka np. Przegrałeś
» 2008-06-06 19:49:17
Mam taki sobie kod:
C/C++
if( kolizja( ludek.x + 10, ludek.y, 40, 50, kolce_x, kolce_y, kolce->w, kolce->h ) == true ) {
    //allegro_message("Masz peszka!! Natrafiles na wielka przeszkode i sie zabiles!!! ;)");
    blit( przegrana, bufor, 0, 0, przegrana_x, przegrana_y, przegrana->w, przegrana->h );
    rest( 1000 );
}
Chcę, aby tylko obrazek pokazywał się kiedy będzie kolizja między kolcami na 1000 ms, a później znikał. A to w ogóle nie działa ;/ Od razu dzięki za odpowiedź...
P-817
» 2008-06-06 22:56:32
I jak "schodzisz" z kolcow obrazek dalej jest? Bo z tego kodu co widze to obrazek bedzie sie pokazywal poki zachodzi kolizja.
P-818
» 2008-06-06 23:03:04
Jeśli używasz buforowania ekranu żeby nie migał to nic dziwnego, że Ci się obrazek nie pokazuje :) przed funkcją rest(1000) skopiuj zawartość bufora na ekran.
P-819
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-06-08 09:48:16
A jak to zrobić??
P-832
» 2008-06-08 12:01:23
C/C++
//...
blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 480 );
rest( 1000 );
P-834
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-06-08 14:29:24
Teraz działa, tylko czy jest jakaś funkcja blokująca klawisze ??
P-837
» 2008-06-08 14:34:52
Poprostu nie obsługuj klawiszy przez ~1sek :) Nie wiem czy jest funkcja blokująca klawisze, ale jeśli nie chcesz aby coś działało to tego nie obsługujesz.
P-838
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-06-08 14:39:07
Czyli zrobić coś takiego?:
if (!rest(1000) && klawisz lewy) {
ludek.x--;
}
Bo, gdy jest ten obrazek, to wtedy nic nie widać, ale ludek się przesuwa i często natrafia na przeszkodę i się robi pętla nieskończona ;)
EDIT : Spox problem rozwiązany i działa jak ulał. Na razie bo jadę na basen ;P
P-839
« 1 »
 Strona 1 z 1