Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Tablica spritów

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-07 14:52
Autor Wiadomość
centurionix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] Tablica spritów
» 2014-08-07 13:35:48
Witam! Mam sobie taki oto kodzik:


sf::Texture tekstura;

sf::Sprite s1;
sf::Sprite s2;
sf::Sprite s3;
sf::Sprite s4;

tekstura.loadFromFile( "gfx/tekstura.png" );

s1.setTexture( tekstura );
s2.setTexture( tekstura );
s3.setTexture( tekstura );
s4.setTexture( tekstura );

no i później wyświetlanie:


Okno.draw(s1);
Okno.draw(s2);
Okno.draw(s3);
Okno.draw(s4);

Otóż chodzi o to, że jak robi się to wszystko pojedynczo to wychodzi mnóstwo kodu. A jeżeli w przyszłości będę chciał dodać np. 20 kolejnych spritów i będę musiał je wszystkie osobno tworzyć i wyświetlać to już się zrobi niezły śmietnik. Wolałbym raczej żeby to wszystko było w pętlach jako tablice, np.


for (int i=0; i < 4; i++)
{
Okno.draw(s[i]);
}

Próbowałem użyć std::vector ale coś mi nie wychodziło. Pomógłby ktoś?
P-115165
Witold
» 2014-08-07 13:51:54
Próbowałem użyć std::vector ale coś mi nie wychodziło.
Co nie wychodziło?

Pomógłby ktoś?
Ależ oczywiście, użyj std::vector.
P-115167
centurionix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-08-07 14:52:15
Dobra, nieważne. Kiedyś jak to próbowałem zrobić to był jakiś błąd, ale teraz wszystko działa ok :P

Temat można zamknąć
P-115172
« 1 »
  Strona 1 z 1