[SFML 2.1] Tablica spritów
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-07 14:52
centurionix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Tablica spritów » 2014-08-07 13:35:48 Witam! Mam sobie taki oto kodzik: sf::Texture tekstura;
sf::Sprite s1; sf::Sprite s2; sf::Sprite s3; sf::Sprite s4;
tekstura.loadFromFile( "gfx/tekstura.png" );
s1.setTexture( tekstura ); s2.setTexture( tekstura ); s3.setTexture( tekstura ); s4.setTexture( tekstura );
no i później wyświetlanie: Okno.draw(s1); Okno.draw(s2); Okno.draw(s3); Okno.draw(s4);
Otóż chodzi o to, że jak robi się to wszystko pojedynczo to wychodzi mnóstwo kodu. A jeżeli w przyszłości będę chciał dodać np. 20 kolejnych spritów i będę musiał je wszystkie osobno tworzyć i wyświetlać to już się zrobi niezły śmietnik. Wolałbym raczej żeby to wszystko było w pętlach jako tablice, np. for (int i=0; i < 4; i++) { Okno.draw(s[i]); }
Próbowałem użyć std::vector ale coś mi nie wychodziło. Pomógłby ktoś? |
|
Witold |
» 2014-08-07 13:51:54 Próbowałem użyć std::vector ale coś mi nie wychodziło. |
Co nie wychodziło? Ależ oczywiście, użyj std::vector. |
|
centurionix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-08-07 14:52:15 Dobra, nieważne. Kiedyś jak to próbowałem zrobić to był jakiś błąd, ale teraz wszystko działa ok :P
Temat można zamknąć |
|
« 1 » |