[SFML 2.1] Blending i setColor.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-14 15:19
Rughailon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Blending i setColor. » 2014-08-14 15:19:25 Witam. Tworzę swój system cząsteczkowy i postanowiłem dodać do niego ogień. Wszystko szło dobrze, aż do czasu, kiedy postanowiłem wprowadzić dodawanie kolorów cząsteczek. Poszperałem w dokumentacji i dzięki temu dodałem odpowiedni argument do metody rysującej: target->draw( sprite, sf::BlendAdd ); Niby kolory się dodają, ale wtedy nie działa setColor, które powinno ustawić odpowiedni kolor sprite. Wysuwam wnioski z tego, że domyślnie textury cząsteczek w pliku .png są białe. Więc co zrobić, aby blending i setColor razem działały? http://scr.hu/2w1p/cz31s - bez użycia blendingu - ustawiony domyślnie na sf::BlendAlpha. http://scr.hu/2w1p/p3c8o - z użyciem blendingu - sf::BlendAdd. http://scr.hu/2w1p/pwff0 - grafiki cząsteczek. |
|
« 1 » |