Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Blending i setColor.

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-14 15:19
Autor Wiadomość
Rughailon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] Blending i setColor.
» 2014-08-14 15:19:25
Witam. Tworzę swój system cząsteczkowy i postanowiłem dodać do niego ogień. Wszystko szło dobrze, aż do czasu, kiedy postanowiłem wprowadzić dodawanie kolorów cząsteczek.
Poszperałem w dokumentacji i dzięki temu dodałem odpowiedni argument do metody rysującej:
target->draw( sprite, sf::BlendAdd );

Niby kolory się dodają, ale wtedy nie działa setColor, które powinno ustawić odpowiedni kolor sprite. Wysuwam wnioski z tego, że domyślnie textury cząsteczek w pliku .png są białe.
Więc co zrobić, aby blending i setColor razem działały?

http://scr.hu/2w1p/cz31s - bez użycia blendingu - ustawiony domyślnie na sf::BlendAlpha.
http://scr.hu/2w1p/p3c8o - z użyciem blendingu - sf::BlendAdd.
http://scr.hu/2w1p/pwff0 - grafiki cząsteczek.


P-115447
« 1 »
  Strona 1 z 1