[SDL][C++] Powierzchnia ekranu jako tablica dwuwymiarowa
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-16 15:47
Dwunogalek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL][C++] Powierzchnia ekranu jako tablica dwuwymiarowa » 2014-08-16 15:47:14 Tak jak w temacie. W jaki sposób mogę potraktować SLD_Surface jako tablicę na której poszczególnych elementach mogę wyświetlać określone bitmapy ?
Próbowałem już z SDL_Rect i po przypisaniu x, y, w oraz h chciałem po prostu wyświetlić obrazek w części table[2][2] w której współrzędne są tak ustawione żeby był to środek ekranu.
SDL_BlitSurface( ludzik_mp, NULL, ekran, &table[2][2] );
Tylko powyższe nie działa jak należy bo nadal obrazek jest wyświetlany w lewym górnym rogu, czyli tak jak bym równie dobrze zamiast &table[2][2] podał NULL... Co robię nie tak ?
//EDIT Dobra zamykam właśnie się kapnąłem co nie tak zrobiłem ^^ |
|
« 1 » |