Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL][C++] Powierzchnia ekranu jako tablica dwuwymiarowa

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-16 15:47
Autor Wiadomość
Dwunogalek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL][C++] Powierzchnia ekranu jako tablica dwuwymiarowa
» 2014-08-16 15:47:14
Tak jak w temacie.
W jaki sposób mogę potraktować SLD_Surface jako tablicę na której poszczególnych elementach mogę wyświetlać określone bitmapy ?

Próbowałem już z SDL_Rect i po przypisaniu x, y, w oraz h chciałem po prostu wyświetlić obrazek w części table[2][2] w której współrzędne są tak ustawione żeby był to środek ekranu.

SDL_BlitSurface( ludzik_mp, NULL, ekran, &table[2][2] );

Tylko powyższe nie działa jak należy bo nadal obrazek jest wyświetlany w lewym górnym rogu, czyli tak jak bym równie dobrze zamiast &table[2][2] podał NULL... Co robię nie tak ?


//EDIT
Dobra zamykam właśnie się kapnąłem co nie tak zrobiłem ^^
P-115575
« 1 »
  Strona 1 z 1