Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Problem z linkowaniem

Ostatnio zmodyfikowano 2009-11-29 21:46
Autor Wiadomość
Annichilus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Problem z linkowaniem
» 2009-11-25 18:26:03
Witam, jestem początkującym w programowaniu grafiki i od razu napotykam na błąd linkowania:
C/C++
[ Linker error ] undefined reference to ` _imp__key '
ld returned 1 exit status
a jak odpalam program przez projekt z szablonem agglero z 1 lekcji to wyskakuje mi cos takiego:
[ Build Error ][ AllegroP.exe ] Error 1

Jeśli ktos moze mi pomoc to prosze o jak najszybszą odpowiedź. Z góry dziękuję i pozdrawiam cale forum.
P-11779
DejaVu
» 2009-11-26 06:39:35
Szczerze mówiąc to Twój błąd nie za wiele mi mówi, choć wkleiłeś wszystko co powinieneś. Wydaje mi się, że nie dolinkowałeś biblioteki allegro, tj.
-lalleg

Tematów na forum związanych z linkowaniem było całe mnóstwo, więc nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem odpowiedzi.

[google.pl] site:forum.ddt.pl allegro linker

/edit:
http://archiwum.ddt.pl/?GroupId=702
P-11781
Annichilus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-11-26 17:31:31
no wlasnie juz przeszukiwalem forum i widzialem mnowstwo postow (w tym twoich) i nadal nic nie dziala :/ dolinkowalem wszystko co moglem i nadal te same bledy, a projekt allegro w kursie i mie pieknie skompilował, natomiast reszta nie...

/edit

aha, a w glownym katalogu deva nie mam pliku *alleg*, czy te bledy moga byc tym spowodowane? bo sciagnałem wszystkie mozliwe zakladki jakie byly do pobrania...
P-11790
DejaVu
» 2009-11-26 19:03:43
yhm... jeśli przykłady z kursu się kompilują to znaczy, że problem dotyczy Twojego kodu.
P-11796
Annichilus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-11-26 20:45:06
nie, chodzi o to ze sam ten pierwszy kod z allegro ktory masz zaraz po sciagnieciu sie kompiluje a reszta nie, nawet te z kursu...
P-11797
DejaVu
» 2009-11-26 20:56:06