Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Real time audio streaming

Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-30 07:15
Autor Wiadomość
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Real time audio streaming
» 2014-09-29 23:04:26
Cześć! Myślę, że temat dobrze napisał xD, ale przechodząc do sprawy. Jak mogę wykonać w SFML'u efekt przesyłania dźwięku do clienta w czasie tym samym co nagrywam dźwięk ? Kiedy jest próbkowanie dźwięku Sound.record() <- jest pętla i nic nie można zrobić. Więc patrząc na to da rade przesłać dźwięk do clienta, ale z ogromnym opóźnieniem(poniżej daje schemat działania programu wysyłającego dźwięku z ogromnym opóźnieniem):

1)Nagrywanie dźwięku <-Pętla
2)Załadowanie go do bufora
3)Załadować go do strumienia
4)Więc tworzymy pakiet i ładujemy te bajty
5)Wysyłamy i odbieramy
6)Odczytujemy dźwięk ze strumienia

Listę kroków dałem, aby zobrazować wam na jakim etapie jestem. Więc powtórzę pytanie:

Jak wysyłać dźwięk w tym samym czasie, gdy nagrywany jest przez nas dźwięk ?

Myślałem też o takim sposobie, że Nagrywam jakieś 2 sekundy dźwięk, stopuje pętle i wysyłam i tak w kółko, do póki nie puścimy jakiegoś tam klawisza.
P-117782
DejaVu
» 2014-09-29 23:09:01
P-117783
maly
» 2014-09-30 07:15:34
P-117792
« 1 »
  Strona 1 z 1