[SFML 2.0] Zwracanie tekstury przez funkcję
Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-01 23:22
wino102 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Zwracanie tekstury przez funkcję » 2014-10-01 23:17:08 Witam Chcę przekazać teksturę przez funkcję, jednak po przekazaniu nie jest wyświetlana prawidłowo. W funkcji tekstura jest tworzona, rysowana i wyświetla się prawidłowo( sprawdzałem): const sf::Texture & Klsa::Funkcja() { sf::RenderTexture renderTexture; if( !renderTexture.create( 500, 500 ) ) { } renderTexture.clear(); renderTexture.display(); renderTexture.draw( shape ); return renderTexture.getTexture(); }
W renderTexture jest prawidłowa/sprawna tekstura, ponieważ w funkcji można ją prawidłowo wyświetlić. main() { const sf::Texture & tekstura = klasa.funkcja(); }
I w main już mi wyświetlanie nie działa tzn. jest biały kwadrat 500/500. Pewnie jakiś głupi błąd robię w przekazywaniu... |
|
akwes |
» 2014-10-01 23:22:22 sf::RenderTexture renderTexture;
oraz/lub return renderTexture.getTexture();
Odpowiedz sobie na trzy ważne pytania: Jaki jest zakres życia tej zmiennej? Kiedy wykona się destruktor tej zmiennej? Dlaczego nie powinniśmy zwracać z funkcji referencji do zmiennej lokalnej? |
|
« 1 » |