Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Ustawienie statycnego GUI

Ostatnio zmodyfikowano 2014-10-15 00:53
Autor Wiadomość
Strzala
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Ustawienie statycnego GUI
» 2014-10-13 18:46:52
Witam, chciałbym umieścić GUI na scenie tak aby jak przesuwam kamerę to żeby było cały czas statyczne na monitorze, ale moje pomysły nie działają.

Używam, kamery, rzutowania perspektywicznego, do malowania bitmapy używam funkcji glDrawPixels.

Chciałbym np rysować bitmapę na kordynatach 50,50. Chciałem przekształcić te zmienne xy korzystając z funkcji gluUnProject, ale raz mi maluje tą bitmapę a raz nie.

Jak to można zrobić??
P-118386
OSA_PL
» 2014-10-15 00:53:10
Renderuj GUI w rzucie prostokątnym.
P-118499
« 1 »
  Strona 1 z 1