Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1]Undefined reference to '_Unwind_Resume' i '__gxx_personality_v0'

Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-05 19:31
Autor Wiadomość
TheReclif
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1]Undefined reference to '_Unwind_Resume' i '__gxx_personality_v0'
» 2014-11-04 19:34:44
Witam.
Postanowiłem rozpocząć swoją przygodę z SFML-em. Stworzyłem nowy projekt SFML-a w C::B i ładnie mi się wszystko wygenerowało. Ale tu się pojawia problem: zgłasza się więcej niż 50 błędów o treści tej samej, co tytuł tematu. Co muszę zrobić, aby wreszcie oszczędzić sobie z tym kłopotów? Dołączam kod wygenerowany przez C::B :
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    // Create the main window
    sf::RenderWindow app( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML window" );
   
    // Load a sprite to display
    sf::Texture texture;
    if( !texture.loadFromFile( "cb.bmp" ) )
         return EXIT_FAILURE;
   
    sf::Sprite sprite( texture );
   
    // Start the game loop
    while( app.isOpen() )
    {
        // Process events
        sf::Event event;
        while( app.pollEvent( event ) )
        {
            // Close window : exit
            if( event.type == sf::Event::Closed )
                 app.close();
           
        }
       
        // Clear screen
        app.clear();
       
        // Draw the sprite
        app.draw( sprite );
       
        // Update the window
        app.display();
    }
   
    return EXIT_SUCCESS;
}

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
P-120002
Jacob99
» 2014-11-04 19:49:27
Masz źle zalinkowane biblioteki.
Wejdź w
Project->Build Options->[Nazwa Projektu]->Search Directories->Compiler->Powinien być wpisany katalog SFML-a i include(np. D:\SFML\include).
Search Directories->Linker->Powinien być wpisany katalog SFML-a i lib(np. D:\SFML\lib).
[Debug]->Linker settings->Powinno być wpisane:
sfml-graphics-d
sfml-window-d
sfml-system-d
sfml-audio-d //opcjonalne
sfml-network-d //opcjonalne
[Release]->Linker settings->Powinno być wpisane:
sfml-graphics
sfml-window
sfml-system
sfml-audio //opcjonalne
sfml-network //opcjonalne

Code::Blocks źle ustawia ścieżki, dlatego nie powinno się korzystać z gotowego szablonu, tylko wybrać pusty projekt i podlinkować samemu.
P-120004
TheReclif
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-04 20:37:03
Wielkie dzięki. Błędy linkera zniknęły, ale po kompilacji(z dodanymi już bibliotekami DLL)wyskakuje okienko o tytule "TEST.exe - Nie znaleziono punktu wejścia" i następującej treści: "Nie znaleziono punktu wejścia procedury __gxx_personality_v0 w bibliotece C:\Projekty\TEST\bin\Debug\sfml-graphics-d-2.dll.". Za nic w świecie nie mogę tego zinterpretować. Co jest nie tak?
P-120012
Jacob99
» 2014-11-04 20:39:01
Wrzuciłeś złą wersję SFML-a do katalogu z programem.
P-120013
TheReclif
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-04 22:52:26
Dziwne jest to, że przekopiowałem zawartość folderu bin prosto do folderu z moją aplikacją i cały czas nie działa prawidłowo. Czym jeszcze może być to powodowane? A jeśli tylko tym, o czym wspomniał Jacob, to jak mogę to naprawić? Jestem totalnie w kropce
P-120021
pekfos
» 2014-11-04 23:03:32
Czym jeszcze może być to powodowane?
Zapewne posiadaniem złej wersji SFMLa. Tzn, nie pod taki kompilator.
P-120025
TheReclif
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-05 17:56:39
Już działa! Wielkie dzięki za pomoc. Wystarczyło zamienić wersje z GCC 4.7 MinGW (DW2) - 32 bits na GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits. Problem rozwiązany. Jeśli mogę, to mam jeszcze pytanie: czym różni się DW2 od SJLJ?
P-120046
pekfos
» 2014-11-05 19:31:56
Jeśli mogę, to mam jeszcze pytanie: czym różni się DW2 od SJLJ?
Z jednym ci nie działa a z drugim nie..? Cierpliwość można do reszty stracić od takich pytań..
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
http://stackoverflow.com​/questions/15670169​/what-is-difference-between-sjlj-vs-dwarf-vs-seh
P-120050
« 1 »
  Strona 1 z 1