[WinAPI] LoadLibrary() ERROR_ACCESS_DENIED
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-24 18:35
Chlorek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinAPI] LoadLibrary() ERROR_ACCESS_DENIED » 2014-11-14 20:02:04 Gdy wywołuję LoadLibrary() otrzymuję błąd i GetLastError() zwraca 5=ERROR_ACCESS_DENIED. Oto kod: HMODULE hUser32 = LoadLibrary( "C:\\Windows\\System32\\user32.dll" ); Tak samo nie działa wpisując "user32" czy "user32.dll", próbowałem już wszystkiego co mi przychodzi do głowy. Problem jednak nie ma miejsca w przypadku np. kernel32, odnosi się to jedynie do user32.dll - nie mam pojęcia czemu, ta jedna biblioteka powoduje problemy. #Edit GetModuleHandle() też nie działa - wypluwa error 126 czyli ERROR_MOD_NOT_FOUND. Kompletnie tego nie rozumiem, nawet uruchamiam program jako administrator - nic nie pomaga. Ale już dla innych dll'ek jak wcześniej podane kernel32.dll GetModuleHandle() działa bez problemu. Platforma testowa to Windows 7 64bit. |
|
Chlorek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-19 12:22:57 Długo żadnych odpowiedzi a to bardzo ważne dla mnie. Zrobiłem test i w trybie kompatybilności z Windows XP SP3 działa bez zarzutów więc mój kod jest "dobry". Jakieś pomysły? Czemu windows musi tak utrudniać... |
|
Chlorek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-15 14:28:16 Bump, serio potrzebne mi to a problem jest duchem, nigdzie nie znalazłem takiego przypadku. LoadLibrary nie działa dla user32 w Win 7. Jakikolwiek sposób na rozwiązanie tego problemu? |
|
pekfos |
» 2015-01-15 19:59:20 Na pewno to, co chcesz osiągnąć, jest politycznie poprawne..? Kod który podałeś u mnie działa, a mam (prawie) ten sam system. |
|
DejaVu |
» 2015-01-25 23:59:22 |
|
Chlorek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-24 18:35:54 Sens jest zawsze tam, gdzie jest potrzeba. Nie rozumiem czemu na tym forum prowadzi się tak rygorystyczną politykę odnośnie "hackowania", jeśli zamierzam zrobić cave injecting albo jakiś inny trick na obcym programie to z góry mam złe intencje, ale pewne bardziej zaawansowane programy po prostu tego wymagają do działania, bo albo nie ma innej drogi albo ta droga jest jeszcze bardziej skomplikowana. Oczywiście mi też nie widzi się grzebanie po pamięci procesów czy ładowanie opornych bibliotek systemowych, żeby dobrać się do pozornie prostych rzeczy. Jeśli pisanie split-screenera do gry jest niepoprawne politycznie to przepraszam zmyję się z tego forum na inne, ale wolę siedzieć tu, bo jest tu całkiem wiele osób o sporej wiedzy w temacie. Jakbym chciał pisać jakiś malware to bym zrobił go możliwie prostym tak, by nie wzbudzał podejrzeń antywirusów ;) Jestem white-hatem, wolę tworzyć zabezpieczenia niż je łamać i tak w dzisiejszych czasach jest wystarczający problem z bezpieczeństwem i prywatnością.
W każdym razie mój kod jest poprawny tylko, że nie na moim Windowsie 7, na starszych wersjach systemu działa (no nie wiem jak na viście, ale to szczegół). W trybie zgodności też działa a uruchomienie jako administrator nie pomaga. Byłoby miło gdybym znalazł sposób na to, by mój program działał na nowych Windowsach bez ustawiania trybu zgodności. |
|
« 1 » |