Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL i bład w stdlib

Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-23 00:53
Autor Wiadomość
mac104
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGL i bład w stdlib
» 2014-11-22 21:21:11
Zacząłem przerabiać kurs OpenGL. Nie ma na nim informacji o instalacji, ostatecznie ściągnąłem biblioteki z
http://www.swiftless.com/tutorials/opengl/gldrivers.html
Stworzyłem projekt OpenGl, wykasowałem wszystko z main.cpp i wkleiłem przykład z kursu zawierający "GL/glut.h" i "stdlib.h", dolinkowałem biblioteki. Wyskoczył mi błąd w stdlib.h: "'_CRTIMP' does not name a type". O co chodzi? Piszę na Dev 5.6.2
P-121195
CacholaPL
» 2014-11-22 21:44:39
Biblioteki OpenGL są domyślnie w (prawie) wszystkich kompilatorach, więc nie musisz nic instalować.

Ale jeśli się nie mylę to przy pobieraniu aktualizacji do sterowników pobierasz też OpenGL SDK.

I jeszcze jedno, używanie biblioteki GLUT nie jest zalecane, bo to przestarzała biblioteka, lepiej użyć GLFW lub SDL, ale jeśli przyzwyczaiłeś się do GLUT to zawsze jest freeglut
P-121197
mac104
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-22 23:35:49
No właśnie kurs na tym serwisie jest oparty na glucie. W moim Devie był OpenGl, ale nie było ani gluta, ani glfw. Ściągnąłem jakiś zip z katalogami glfw z "glfw.org", zgrałem stamtąd "glwf3.h", z resztą nie wiem jak postąpić. No i ukazały mi się "undefined reference" ale w tych katalogach nie ma żadnych plików '.lib' ani '.a'
P-121201
mac104
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-11-23 00:53:03
Używanie glfw 3 wymaga zainstalowania i ogarnięcia jakiegoś CMake a ja go nie ogarniam :(
P-121204
« 1 »
  Strona 1 z 1