Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] SDL_Rect

Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-26 19:29
Autor Wiadomość
Commandos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL] SDL_Rect
» 2014-11-25 20:58:46
Witam.
Mam pewien problem ; dotyczy on struktury SDL_Rect, fragmenty kodu :

SDL_Rect poz[3000][35];
//int main(int,char*);
while(!end){
...
for(int il5=0;il5<3000;il5++){
SDL_BlitSurface(obrazek,NULL,okno,&poz[il5][poziom]);
}
...
 if(zdarzenie.type==SDL_MOUSEBUTTONDOWN){
        click.x=zdarzenie.motion.x;
        click.y=zdarzenie.motion.y;
                ...
        if(zdarzenie.button.button==SDL_BUTTON_LEFT){
        if(il4!=50&&il3!=40&&!pole[il3][il4][poziom]){
        poz[pozycjapola[il3][il4][poziom]][poziom].x=poczatekx[il3];
        poz[pozycjapola[il3][il4][poziom]][poziom].y=poczateky[il4];
        pole[il3][il4][poziom]=true;
        }
        }
}

...

W kodzie nie ma błędu, dałem tylko potrzebne fragmenty. Chodzi o samą logikę. Problem polega na tym, że kiedy użytkownik wychodzi do menu gry do dane się nie kasują, a kiedy znów wchodzi to rysowanie obrazków się "buguje". Żeby tak nie było to myślę, że muszę usunąć SDL_Rect poz[3000][35] i stworzyć je od nowa, ale nie wiem czy to wypali.
Ma ktoś jakieś pomysły?

Pozdrawiam,
Commandos.
P-121406
oputyk
» 2014-11-26 19:29:41
Po pierwsze to kod kopiujesz w
[cpp][/cpp]
,a po drugie, to chyba trochę za mało kodu podałeś, aby ktokolwiek coś tutaj mógł pomóc.
P-121466
« 1 »
  Strona 1 z 1