[SDL] SDL_Rect
Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-26 19:29
Commandos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL] SDL_Rect » 2014-11-25 20:58:46 Witam. Mam pewien problem ; dotyczy on struktury SDL_Rect, fragmenty kodu :
SDL_Rect poz[3000][35]; //int main(int,char*); while(!end){ ... for(int il5=0;il5<3000;il5++){ SDL_BlitSurface(obrazek,NULL,okno,&poz[il5][poziom]); } ... if(zdarzenie.type==SDL_MOUSEBUTTONDOWN){ click.x=zdarzenie.motion.x; click.y=zdarzenie.motion.y; ... if(zdarzenie.button.button==SDL_BUTTON_LEFT){ if(il4!=50&&il3!=40&&!pole[il3][il4][poziom]){ poz[pozycjapola[il3][il4][poziom]][poziom].x=poczatekx[il3]; poz[pozycjapola[il3][il4][poziom]][poziom].y=poczateky[il4]; pole[il3][il4][poziom]=true; } } }
...
W kodzie nie ma błędu, dałem tylko potrzebne fragmenty. Chodzi o samą logikę. Problem polega na tym, że kiedy użytkownik wychodzi do menu gry do dane się nie kasują, a kiedy znów wchodzi to rysowanie obrazków się "buguje". Żeby tak nie było to myślę, że muszę usunąć SDL_Rect poz[3000][35] i stworzyć je od nowa, ale nie wiem czy to wypali. Ma ktoś jakieś pomysły?
Pozdrawiam, Commandos. |
|
oputyk |
» 2014-11-26 19:29:41 Po pierwsze to kod kopiujesz w [cpp][/cpp] ,a po drugie, to chyba trochę za mało kodu podałeś, aby ktokolwiek coś tutaj mógł pomóc. |
|
« 1 » |