Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Fizyka w grze 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-26 10:24
Autor Wiadomość
Joda332
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Fizyka w grze 2D
» 2014-12-25 20:13:40
Pisząc grawitacja piłki nie chodzi mi tylko przyśpieszenie ziemskie ale zasadniczo o staczanie się piłki z górki załóżmy mam po prostu skocznię narciarską i na górze umieszczam piłkę a ona stacza się przyśpieszając zależnie od pochyłu skoczni no i oczywiście nie zatrzymuje się na dole ale swoją energię zamienia w kinetyczną i leci do góry i nadal w bok. No i jak to zrobić by piłka nie stała w miejscu lecz staczała się. Miałem pomysł by to zrobić tak że jeśli kolizja wykryje taki kolor to wartość przyśpieszenia jest taka ale to by było naprawdę dużo pracy. Pomocy :)
P-123328
Monika90
» 2014-12-25 21:35:36
Użyj biblioteki Box2D
P-123336
Joda332
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-12-26 10:24:49
Dziękuję :)
P-123342
« 1 »
  Strona 1 z 1