Jakiego silnika użyć w robieniu gry w 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-28 12:58
Joda332 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jakiego silnika użyć w robieniu gry w 3D » 2014-12-28 09:07:31 Myślałem nad OpenGL ale potem się okazało, że wiele prościej by było użyć już zrobionego silnika jak Unity. Poczytałem o Unity i okazało się, że wersja do C++ jest płatna. Jaki silnik mi polecicie, ewentualnie mi przybliżcie w jakim stopniu utrudnił bym sobie życie robiąc grę w OpenGL bo właściwie najbardziej bym chciał zacząć coś robić w OpenGl,a że pracuje w Teamie, a ja zajmuję się programowaniem a kolega grafiką więc trudno mi namówić go na OpenGL bo utrudnił bym mu pracę. |
|
SeaMonster131 |
» 2014-12-28 12:43:27 Dlaczego byś grafikowi utrudnił pracę pisząc w OpenGL? C# jest podobny w miarę do C++ i można śmiało w nim pisać w Unity. Ale jest też dużo innych gotowych silników, są nawet ich spisy w google. |
|
DejaVu |
» 2014-12-28 12:58:46 Jeżeli chcesz zrobić grę to użyj Unity. Szkoda prądu na C++ i tym bardziej na OpenGL. |
|
« 1 » |