Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jakiego silnika użyć w robieniu gry w 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-28 12:58
Autor Wiadomość
Joda332
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jakiego silnika użyć w robieniu gry w 3D
» 2014-12-28 09:07:31
Myślałem nad OpenGL ale potem się okazało, że wiele prościej by było użyć już zrobionego silnika jak Unity. Poczytałem o Unity i okazało się, że wersja do C++ jest płatna. Jaki silnik mi polecicie, ewentualnie mi przybliżcie w jakim stopniu utrudnił bym sobie życie robiąc grę w OpenGL bo właściwie najbardziej bym chciał zacząć coś robić w OpenGl,a że pracuje w Teamie, a ja zajmuję się programowaniem a kolega grafiką więc trudno mi namówić go na OpenGL bo utrudnił bym mu pracę.
P-123420
SeaMonster131
» 2014-12-28 12:43:27
Dlaczego byś grafikowi utrudnił pracę pisząc w OpenGL?
C# jest podobny w miarę do C++ i można śmiało w nim pisać w Unity. Ale jest też dużo innych gotowych silników, są nawet ich spisy w google.
P-123425
DejaVu
» 2014-12-28 12:58:46
Jeżeli chcesz zrobić grę to użyj Unity. Szkoda prądu na C++ i tym bardziej na OpenGL.
P-123428
« 1 »
  Strona 1 z 1