Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Metoda sf::Window::setIcon

Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-28 18:33
Autor Wiadomość
Fireho
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Metoda sf::Window::setIcon
» 2014-12-28 16:27:21
Witam, jak użyć metody sf::Window::setIcon w SFML 2.2? Pierwsze dwa argumenty rozumiem(szerokość, długość), ale co zrobić z trzecim? Dokumentacja mówi że ma tam być tablica pikseli, ale nie rozumiem w jaki sposób się ją tworzy(a najlepiej wczytuje z jakiegoś pliku). Jak to zrobić?
C/C++
void sf::Window::setIcon(
unsigned int width,
unsigned int height,
const Uint8 * pixels
)
P-123454
NopeDotAvi
» 2014-12-28 16:56:58
C/C++
sf::Image image;
image.loadFromFile( "foo.png" );
window.setIcon( image.getSize().x, image.getSize().y, image.getPixelsPtr() );

http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Image.php#ac6137a608a9efaae2735c13ff259c214
P-123459
Fireho
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-12-28 18:33:42
Dzięki.
P-123477
« 1 »
  Strona 1 z 1