[SFML] Metoda sf::Window::setIcon
Ostatnio zmodyfikowano 2014-12-28 18:33
Fireho Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Metoda sf::Window::setIcon » 2014-12-28 16:27:21 Witam, jak użyć metody sf::Window::setIcon w SFML 2.2? Pierwsze dwa argumenty rozumiem(szerokość, długość), ale co zrobić z trzecim? Dokumentacja mówi że ma tam być tablica pikseli, ale nie rozumiem w jaki sposób się ją tworzy(a najlepiej wczytuje z jakiegoś pliku). Jak to zrobić? void sf::Window::setIcon( unsigned int width, unsigned int height, const Uint8 * pixels ) |
|
NopeDotAvi |
» 2014-12-28 16:56:58 sf::Image image; image.loadFromFile( "foo.png" ); window.setIcon( image.getSize().x, image.getSize().y, image.getPixelsPtr() );
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Image.php#ac6137a608a9efaae2735c13ff259c214 |
|
Fireho Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-28 18:33:42 Dzięki. |
|
« 1 » |