[Allegro 4.2] Problem z timerem
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-01 12:07
Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro 4.2] Problem z timerem » 2014-12-28 17:39:14 Witam. Mam problem, polegający na tym, że gdy użyję timera w Allegro 4.2 to gra rzeczywiscie działa z ustaloną prędkoscią, ale za to regularnie się zacina. Mowa o tej grze: http://tc2g.blogspot.com/ Kod funkcji głównej: int lvl1() { install_timer(); install_int_ex( increment_speed, BPS_TO_TIMER( 150 ) ); SAMPLE * muzyka = NULL; muzyka = load_sample( "Muzyka/muzyka.wav" ); play_sample( muzyka, 255, 127, 1000, 1 ); ladujGrafike(); odczytGry(); sektor: pocisk1.inst = 0; if( bezpStrefa > 0 ) { bezpStrefa--; } losujRudy(); while( !key[ KEY_ESC ] ) { clear_to_color( bufor, makecol( 155, 155, 155 ) ); while( speed > 0 ) { logika(); speed--; } rysuj(); if( gx < - 0 ) { gx = 775; goto sektor; } if( gx > 775 ) { gx = - 0; goto sektor; } zapisGry(); if( bezpStrefa <= 0 ) { kol1.inst = true; } if( bezpStrefa > 0 ) { kol1.inst = false; kol1.y = 1000; } if( bezpStrefa <= 0 && czyDrugiKolcownik ) { kol2.inst = true; } if( bezpStrefa > 0 && czyDrugiKolcownik ) { kol2.inst = false; kol2.y = 1000; } blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 ); } remove_int( increment_speed ); stop_sample( muzyka ); return 0; }
|
|
Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-12-29 20:05:00 Pomoże ktos??? Naprawdę potrzebne, bo nie chcę się przerzucać na inną bibliotekę (SFML?). :( |
|
Joda332 |
» 2015-01-01 12:07:32 Zostaw Allegro 4 jak nie chcesz SFML to wybierz Allegro 5 ;). Prosta biblioteka a ma dużo możliwości. Pozdrawiam :) |
|
« 1 » |