C++ i pakowanie plików
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-07 13:32
Amedos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
C++ i pakowanie plików » 2015-01-01 22:48:19 Witam. Załóżmy,że skończyłem pisać aplikacje w C++ i chciałbym teraz,żeby ona była w formie instalatora. 1. Czy instalator sam jakoś spakuje te pliki? W grach typu bf3 jak patrzę to nie ma np. bron.png (przykład) tylko jest to spakowane w jakiś plik. 2. Czy program będzie wiedział jak odczytać te spakowane pliki? |
|
Rashmistrz |
» 2015-01-01 23:43:27 |
|
pekfos |
» 2015-01-06 22:34:42 1. Nie. 2. A niby skąd? |
|
bingo009 |
» 2015-01-07 00:17:19 One są poprostu spakowane w jakimś archiwum. Takie Allegro ma program Grabber, który pozwala spakować zasoby do pliku .dat i stamtąd je odczytywać. Jak biblioteka, w której napisałeś tę grę nie wspiera czegoś takiego, to musisz albo sam to napisać, albo zrobić to inaczej. |
|
lechk |
Instalarot » 2015-01-07 13:32:20 SA gotowe programs do tego. Ja of kilku lat uzywam NSIS. Jest bardzo dobry I free |
|
« 1 » |