Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ i pakowanie plików

Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-07 13:32
Autor Wiadomość
Amedos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ i pakowanie plików
» 2015-01-01 22:48:19
Witam. Załóżmy,że skończyłem pisać aplikacje w C++ i chciałbym teraz,żeby ona była w formie instalatora.
1. Czy instalator sam jakoś spakuje te pliki? W grach typu bf3 jak patrzę to nie ma np. bron.png (przykład) tylko jest to spakowane w jakiś plik.
2. Czy program będzie wiedział jak odczytać te spakowane pliki?
P-123833
Rashmistrz
» 2015-01-01 23:43:27
Chodzi o coś w stylu:
PK3 (file extension)
P-123834
pekfos
» 2015-01-06 22:34:42
1. Nie.
2. A niby skąd?
P-124357
bingo009
» 2015-01-07 00:17:19
One są poprostu spakowane w jakimś archiwum. Takie Allegro ma program Grabber, który pozwala spakować zasoby do pliku .dat i stamtąd je odczytywać. Jak biblioteka, w której napisałeś tę grę nie wspiera czegoś takiego, to musisz albo sam to napisać, albo zrobić to inaczej.
P-124369
lechk
Instalarot
» 2015-01-07 13:32:20
SA gotowe programs do tego. Ja of kilku lat uzywam NSIS. Jest bardzo dobry I free
P-124386
« 1 »
  Strona 1 z 1