Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Białe prostokąty zamiast sprite [SFML]

Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-07 19:15
Autor Wiadomość
zmiennoimienny
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Białe prostokąty zamiast sprite [SFML]
» 2015-01-05 19:42:48
Witam
Ostatnimi czasy chciałem wrócić do biblioteki SFML. Wszystko ładnie pięknie, Code::Blocks skonfigurowany i przykładowy program działa.
Jednakże skompilowałem kod zawarty w kursie zamiast sprite pojawia mi się biały prostokąt. Wszystko jest dobrze, obrazek jest w odpowiednim miejscu nie wiem co może być powodem.
Oto kod:
http://wklej.se/b600
W czym leży problem?
P-124247
kubawal
» 2015-01-05 19:44:57
sf::Texture nie można kopiować, przekazywać poprzez wartość ani zwracac z funkcji. Poszukaj takich przypadków i użyj zamiast tego dynamicznej alokacji i wskaźników.
P-124248
zmiennoimienny
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-01-05 19:48:38
Dasz jakiś przykład? Nie jestem zbyt dobry w programowaniu.
P-124250
1aam2am1
» 2015-01-05 20:01:17
C/C++
sf::Sprite sprite;
sprite.setTexture( texture, true );
sprite.setPosition( 100, 25 );
P-124254
zmiennoimienny
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-01-05 20:06:37
1aam2am1 Po podmienieniu teraz nic mi się nie pokazuje tylko czarny ekran.
P-124256
1aam2am1
» 2015-01-05 20:11:40
Pytanie w konsoli ci wypisuje jakieś błędy (jesteś chyba w wersji DEBUG)
Wczytało ci teksture?
P-124257
zmiennoimienny
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-01-05 20:32:47
Chyba nie, nie mogę znaleźć jakiejkolwiek wzmianki świadczącej o tym że tekstura została wczytana.
P-124260
NopeDotAvi
» 2015-01-05 20:35:42
http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/graphics-sprite.php#the-white-square-problem

czy tesktura sie zaladowala:
C/C++
sf::Texture texture;
if( !texture.loadFromFile( "sciezkaDoPliku.rozszerzenie" ) )
{
    cout << "Nie udalo sie wczytac tekstury" << endl;
}
P-124261
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona