Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0]Brak możliwości przejścia do opcji menu

Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-10 09:55
Autor Wiadomość
michaelolololol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0]Brak możliwości przejścia do opcji menu
» 2015-01-07 19:23:37
Witam! Jestem początkującym programistą SFML i podczas tworzenia gry w owej bibliotece napotkałem problem, ponieważ nie wiem jak obejść albo znaleźć inny sposób na to, że nie mogę przejść do innej opcji w menu, ponieważ albo gra zacina i wyłącza się po 5 sekundach, lub się cały czas odświeża, ponieważ jest w pętli while(window.isOpen).
Nie wiem co w tej sytuacji zrobić, ponieważ window.display() jest w tej pętli, a funkcja menupokaz() (funkcja zawierająca window.draw(..)) również.
Czy jest może jakiś sposób albo funkcja czyszcząca ekran i zmieniająca wyświetlanie menupokaz() na instrukcjepokaz()? Nie wiem jak miało by się to odbywać, ponieważ obie funkcję są w pętli window.isOpen. Próby stworzenia pętli do...while wewnątrz instrukcji, która wyświetla instrukcje kończą się zawieszeniem gry i wyłączeniem jej po 5 sekundach.
Proszę o pomoc! :D

Kod:

C/C++
while( window.isOpen() )
{
    menupokaz();
   
    ///////Deklaracja dwoch wektorow oznaczajacych aktualna pozycje myszy (ta druga jest uzywana )
   
   
    ///////// Funkcja sprawdzajaca polozenie myszy
   
   
   
   
   
   
    sf::Vector2i pozokn = sf::Mouse::getPosition( window );
    sf::Vector2f pozsce = window.mapPixelToCoords( pozokn );
   
   
   
   
    ////Eventy (zdarzenia)
   
    while( window.pollEvent( event ) )
    {
       
        if( event.type == sf::Event::Closed )
        {
            window.close();
        }
        if( event.type == sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::D )
        {
            playerx += 10;
           
        }
       
        if( event.type == sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::A )
        {