Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Ruch Pojazdu

Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-11 12:13
Autor Wiadomość
wiktor12348
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Ruch Pojazdu
» 2015-01-11 12:13:48
Witam,

Może do rzeczy, pracuje w c++ i OpenGL'u. Muszę zrobić poruszający się pojazdu (przód, tył, lewo, prawo) razem z kamerą, tzw. kamera z III osoby. Pomysł był taki by poruszać i obracać pojazd z kamerą, bądź postawić kamerę i pojazd w miejscu a poruszać mapę. Jeden i drugi efekt pewnie tak samo będzie wyglądał. Bawiłem się na różne sposoby, ale zawsze wychodziła "lipa", jeden z ostatnich efektów jest do zaakceptowania ale to ostateczność, bo jest przekombinowany i ma pełno błędów.

Nie będę ukrywał, chce gotowca, bądź chociaż coś co będzie na pewno działać z małymi poprawkami. Znalazłem jakieś funkcje pod matlaba, jednak musiałbym je przerobić i użyć zew. bibliotek do obliczeń. 

Jeśli ktoś ma coś takiego, lub znalazł to bym poprosił. Jak ja szukałem to znalazłem pełno tematów bez odpowiedzi, albo cząstkowe odpowiedzi. Jedynym konkretem jaki mam to, że trzeba użyć współrzędnych biegunowych i obliczać osi punkty obrotu.

Dziękuje, pozdrawiam.
P-124638
« 1 »
  Strona 1 z 1