Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z uruchomieniem programu

Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-19 23:55
Autor Wiadomość
pqwaszx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z uruchomieniem programu
» 2015-01-19 11:21:08
Proszę o pomoc. Mianowicie po napisaniu (przepisaniu) prostego programu na ekranie pojawia się następujący komunikat :
"it seems that this file has not been built yet. do you want to built it now". Nie mam pojęcia o co chodzi i jak mam poprawić program.
P-125178
darko202
» 2015-01-19 12:25:55
?? trochę mało informacji
zamieść jakiś bardziej szczegółowy opis

1. czym kompilujesz ? jakie przyciski wybierasz ? 
2. czy utworzyłeś projekt ?
3. czy zapisałeś ten "prosty program" ?
4. jaki jest skrypt kompilacji ?
5. w jakim systemie operacyjnym ?

itp. podobne ważne informacje


  
P-125181
pqwaszx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-01-19 12:46:31
Na wstępie muszę dodać że jestem początkującym programista (o ile można mnie tak nazwać :P)
1 używam codeblocks
2 No właśnie z tym jest ciekawa sytuacja. Bo początkowo brałem tylko nowy plik i tworzyłem jeden plik .h następnie do niego tworzyłem plik .cpp w którym zapisałem funkcję i oddzielny plik na main. I w takim przypadku nie mogłem skąpilkować programu bo wyskakiwał wcześniej wymieniony tekst. Poszukałem trochę i znalazłem małą podpowiedz polegającą na utworzeniu nowego projektu konsolowego. I po odpaleniu takiego zapisanego programu wszystko ładnie działa. Więc czy to oznacza że problem dotyczył właśnie braku projektu ??
3 Tak zapisałem ten programik
4 co do tego pytania to nie wiem szczerze powiedziawszy o co chodzi ?? Może mała podpowiedź ??
5 windows 7
P-125190
darko202
» 2015-01-19 12:59:37
tak jak sobie odpowiedziałeś "problem dotyczył braku projektu"
ale są kompilatory, w których nie musisz tworzyć projektu

jak popatrzysz we właściwości projektu to znajdziesz coś takiego jak