[C++, SDL] Obiekt przy poruszaniu się zostawia 'ślad'
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-25 18:07
jonyhdtv2 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, SDL] Obiekt przy poruszaniu się zostawia 'ślad' » 2015-01-24 20:01:40 Witam! Próbując zaprogramować ruch bitmapy po ekranie, natknąłem się na problem - Obiekt przy poruszaniu się 'zostawia ślad'. Podejrzewam, że nakładają się na siebie coraz nowsze wersje bitmapy. Kod jest identyczny jak w kursie z obsługi klawiatury. Jak zrobić aby ruch był niezależny( nie zostawiał śladu ). #include <SDL.h> SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Surface * ludek = NULL; SDL_Event zdarzenie; SDL_Rect LudekDestination; Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL ); int x; bool wyjscie = false; int main( int argc, char * args[] ) { ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); ludek = SDL_LoadBMP( "ludek.bmp" ); while( !wyjscie ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { wyjscie = true; } } if( keystate[ SDLK_RIGHT ] ) { x++; } LudekDestination.x = x; SDL_BlitSurface( ludek, NULL, ekran, & LudekDestination ); SDL_Flip( ekran ); } SDL_FreeSurface( ludek ); SDL_Quit(); return 0; }
|
|
DejaVu |
» 2015-01-24 22:08:31 Nie czyścisz ekranu. |
|
jonyhdtv2 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-25 17:05:43 To w takim razie jak zrobić, żeby obiekt nie zostawiał śladu? |
|
DejaVu |
» 2015-01-25 17:32:42 ... Ty chyba teraz żartujesz... |
|
NopeDotAvi |
» 2015-01-25 18:07:04 musisz czyścić bufor |
|
« 1 » |