[C/C++] Niezależna kontrola OpenGL
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-15 12:49
Kaikso Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C/C++] Niezależna kontrola OpenGL » 2015-03-12 19:37:39 Witam ponownie ;)
Próbuje napisać dość nietypową aplikacje, ale działającą w prosty sposób. Aplikacja funkcjonuje w architekturze klient-serwer, klient zajmuje się klawiaturą, muszą i częścią logiczną, następnie wysyła polecenia do serwera który renderuje scenę 3D do odpowiedniego bufora i wysyła go do klienta, a on wyświetla go w odpowiednim miejscu.
A więc jeśli ktoś wie jak ustawić własny bufor dla OpenGL proszę o pomoc. |
|
pekfos |
» 2015-03-12 20:08:15 następnie wysyła polecenia do serwera który renderuje scenę 3D do odpowiedniego bufora i wysyła go do klienta |
Po co wprowadzać takie komplikacje..? |
|
Kaikso Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-12 20:20:16 @pekfos: dane od wszystkich klientów są zbierane, a generowana scena 3d jest wysyłana dla wszystkich ta sama :P |
|
Brunon3 |
» 2015-03-12 21:17:20 To będziesz musiał mieć mocny serwer. ;)
Wg. mnie na serwerze powinna się wykonywać logika a klienty powinny zająć się jedynie renderowaniem (na podstawie argumentów z serwera; np. pozycje, zdarzenia) i input-em od użytkownika.
Ale tak chyba też można, tylko nie rozumiem do końca zamysłu; chcesz przesyłać gotową scenę serwer->klient 'per tick'?
-BD. |
|
Kaikso Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-12 21:58:43 Tak właściwie to OpenGL jest jakoś inicjowany specjalnie czy wystarczy wykonać instrukcje, a potem pobrać dane ? |
|
pekfos |
» 2015-03-12 22:21:47 Zajrzyj do implementacji SFMLa, klasa sf::RenderTexture. |
|
Kaikso Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-12 22:35:55 |
|
Kaikso Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-13 16:36:44 Z tego co wiem to X11 działa jako klient-serwer więc da się zaprogramować zdalnie ekran. Ale teraz nie wiem jaz z poziomu systemu Windows połączyć się z X-Server który znajduje się na Linux-ie. |
|
« 1 » 2 |