Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ Builder - czy warto? Jeśli nie to co dalej?

Ostatnio zmodyfikowano 2015-10-15 21:56
Autor Wiadomość
albert_arnold
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ Builder - czy warto? Jeśli nie to co dalej?
» 2015-03-20 01:04:20
Nie znam się więc mam pytanie. Ogarnąłem programowanie strukturalne, ogarnąłem mniej więcej programowanie obiektowe. Nie mam pomysłu co dalej. Moje umiejętności nie pozwalają mi jeszcze na tworzenie dużych projektów i w sumie nie wiem jaki też projekt miałbym chociaż spróbować zrobić. Słyszałem natomiast o C++ Builderze który pozwala tworzyć aplikacje okienkowe. Stąd też moje pytania:

Czy obecnie warto uczyć się jeszcze korzystania z czegoś takiego jak C++ Builder?
Czy w 2015 roku jest on nadal używany w świecie programistów?
A jeśli nie to co powinienem teraz robić by się rozwinąć? I najlepiej wyjść po za konsole.
Szlifować dalej C++? Wymyślić jakiś większy projekt?
Czy przerzucić się na strasznie ostatnio popularne języki związane z aplikacjami sieciowymi? Jakiegoś JavaScript czy PHP?
A może jeszcze spróbować czegoś świeższego typu Ruby?
P-128790
maly
» 2015-03-20 07:05:20
Słyszałem natomiast o C++ Builderze który pozwala tworzyć aplikacje okienkowe.
W Qt też można.

Czy obecnie warto uczyć się jeszcze korzystania z czegoś takiego jak C++ Builder?
Jeśli masz na myśli C++ Builder 6 to nie warto korzystać, a tym bardziej uczyć się na nim języka.

Czy w 2015 roku jest on nadal używany w świecie programistów?
Jest używany ale tylko tam gdzie produkt nie jest już rozwijany a koszt przeniesienia istniejącego kodu na inne/nowsze środowisko jest zbyt duży, co prawda zdarzają sią nowe projekty nawet C++ Builder 5, ale to oznaka szaleństwa lub biedy;)
P-128792
akwes
» 2015-03-20 12:50:35

Czy obecnie warto uczyć się jeszcze korzystania z czegoś takiego jak C++ Builder?
Jeżeli Ci się podoba? Ostatnia wersja pochodzi z 2014 roku czyli całkiem nieźle.