Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGl wyświetlanie tekstu ekranie i w przestrzeni.

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-20 22:33
Autor Wiadomość
Viking
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGl wyświetlanie tekstu ekranie i w przestrzeni.
» 2015-03-20 21:58:20
Korzystam z funkcji:

void DrawString( int x, int y, char * string )
{
    glRasterPos2d( x, y );
 
    int len = strlen( string );
    for( int i = 0; i < len; i++ )
    glutBitmapCharacter( GLUT_BITMAP_9_BY_15, string[ i ] );
}

Tylko że ta funkcja wyświetla napis w przestrzeni, i jak zmienię położenie obserwatora to "napis się przemieszcza"
a mi chodzi o taką funkcję żeby napisać tekst na ekranie do piksela x,y .

P-128839
pekfos
» 2015-03-20 22:02:22
P-128840
Viking
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-20 22:27:28
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem to co było w linku ale to chyba nie to.

Pisze grę i robię licznik FPS tylko jak korzystam z tej funkcji to licznik jest wyświetlony gdzieś w przestrzeni a ja chce żeby ten licznik był w lewym górnym rogu.
P-128841
pekfos
» 2015-03-20 22:33:27
To powinno być to. Masz tam przykładowy kod.
P-128843
« 1 »
  Strona 1 z 1