Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.2] Problem z ładowaniem textur o Sprita

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-21 21:43
Autor Wiadomość
addam23
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.2] Problem z ładowaniem textur o Sprita
» 2015-03-21 21:39:45
Gdy do sprita z tablicy spritów (
sf::Sprite * pole[ 20 ];
) próbuje załadować texture (
pole[ 0 ]->setTexture( biale );
)
program kompiluje się bez przeszkód , lecz po uruchomieniu przez kompiator (VS c++ 2013)pojawia się tyko konsola po sekundzie znika i pojawia się okno w którym pisze :
Unhandled exception at 0x0F7751F6 (sfml-graphics-d-2.dll) in Tap.exe:
     0xC0000005: Access violation reading location 0xCCCCCDC8.
pod spodem są trzy przyciski "break","continue" i "ignore" którego nie da sie wcisnąć.
Gdy nacisnę "break" okno zamyka sie, a gdy "continue" zamyka sie i otwiera ponownie.

w call stacku pisze
sfml-graphics-d-2.dll!0f7751f6() Unknown
  [Frames below may be incorrect and/or missing, no symbols loaded for sfml-graphics-d-2.dll]
> Tap.exe!main() Line 65 C++
  [External Code]
wskazuje na linie 65 czyli:
pole[ 0 ]->setTexture( biale );
tu jest reszta według mnie potrzebnego kodu:
C/C++
sf::Texture biale;
biale.loadFromFile( "biale.jpg" );
sf::Sprite * pole[ 20 ];
Czy ktoś mógł by mi pomóc?
P-128898
NopeDotAvi
» 2015-03-21 21:42:49
a nie zapomniałeś przypadkiem
pole[ 0 ] = new sf::Sprite;
P-128899
addam23
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-21 21:43:58
aha no tak dzięki.

Zapomniałem w ogóle że trzeba to zrobić
P-128900
« 1 »
  Strona 1 z 1