[SFML 2.2] Problem z ładowaniem textur o Sprita
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-21 21:43
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.2] Problem z ładowaniem textur o Sprita » 2015-03-21 21:39:45 Gdy do sprita z tablicy spritów ( sf::Sprite * pole[ 20 ]; ) próbuje załadować texture ( pole[ 0 ]->setTexture( biale ); ) program kompiluje się bez przeszkód , lecz po uruchomieniu przez kompiator (VS c++ 2013)pojawia się tyko konsola po sekundzie znika i pojawia się okno w którym pisze : Unhandled exception at 0x0F7751F6 (sfml-graphics-d-2.dll) in Tap.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0xCCCCCDC8. pod spodem są trzy przyciski "break","continue" i "ignore" którego nie da sie wcisnąć. Gdy nacisnę "break" okno zamyka sie, a gdy "continue" zamyka sie i otwiera ponownie. w call stacku pisze sfml-graphics-d-2.dll!0f7751f6() Unknown [Frames below may be incorrect and/or missing, no symbols loaded for sfml-graphics-d-2.dll] > Tap.exe!main() Line 65 C++ [External Code]
wskazuje na linie 65 czyli: pole[ 0 ]->setTexture( biale ); tu jest reszta według mnie potrzebnego kodu: sf::Texture biale; biale.loadFromFile( "biale.jpg" ); sf::Sprite * pole[ 20 ];
Czy ktoś mógł by mi pomóc? |
|
NopeDotAvi |
» 2015-03-21 21:42:49 a nie zapomniałeś przypadkiem pole[ 0 ] = new sf::Sprite; |
|
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-21 21:43:58 aha no tak dzięki.
Zapomniałem w ogóle że trzeba to zrobić |
|
« 1 » |