Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro 4] Debugger w Microsoft Visual C++ 2010 Express

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-02 18:16
Autor Wiadomość
Brunon3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro 4] Debugger w Microsoft Visual C++ 2010 Express
» 2015-03-30 18:47:34
Witam. Gdy próbuję debugować projekt w MSVC 2010 Express z użyciem biblioteki Allegro 4.2, debugger wyrzuca błąd przy pierwszej funkcji z Allegro, choć program działa.

Pewnie jest potrzebny jakiś patch, może mi ktoś wskazać o co chodzi?

Pozdrawiam.

-BD.
P-129572
Brunon3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-31 14:22:13
Odświeżam ;P

-BD.
P-129623
RazzorFlame
» 2015-03-31 15:33:07
Może jakikolwiek screen albo kod? Chyba że sobie jaja robisz i nabijasz jak najwięcej postów.
P-129628
Brunon3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-31 15:59:44
Eh... Mam normalnego main'a z intami i graniem muzyczki i wywala przy graniu muzyczki choć muzyczka gra. ;d

I nie oskarżaj mnie o nabijanie postów bo tego nie robię.

-BD.
P-129634
kubawal
» 2015-03-31 16:07:36
Jaki błąd? Logi, screen, cokolwiek...

I nie oskarżaj mnie o nabijanie postów bo tego nie robię.
Odświeżam ;P
Wcale.
P-129635
Brunon3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-31 16:27:00
main.cpp:

C/C++
#include "main.h"

BITMAP * bufor;

int main() {
    allegro_init();
    install_keyboard();
    set_color_depth( 32 );
    set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 );
    install_mouse();
    show_mouse( screen );
    unscare_mouse();
   
    set_window_title( "The Construgert 3 | pre-premiere version | by Brunon Blok" );
   
    bufor = create_bitmap( 800, 600 );
   
    game();
   
    allegro_exit();
    return 0;
}
END_OF_MAIN();

game.cpp:

C/C++
void Start() {
    App::createMask();
   
    App::setLight( 0 );
   
    music = load_sample( "music.wav" );
   
    App::init();
    LT::init();
    eq::init();
   
    ConCity::Load( "ConCity" );
   
    missile1.Load( "poczatkowy" );
   
    playerG1 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz1.bmp", default_palette );
    playerG2 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz2.bmp", default_palette );
    playerG3 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz3.bmp", default_palette );
    playerG4 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz4.bmp", default_palette );
   
    missileG = load_bmp( "Grafika/Gra/Przedmioty/pocisk1.bmp", default_palette );
   
    //TEST -->
   
    eq::missile_area1.set( "Pocisk Testowy :D", "test", 100, 1, 0 );
   
    // <-- TEST
}

// Tu mieści się Update(), to nieważne ;)

void game() {
    Start();
   
    install_timer();
    install_int_ex( increment_speed, BPS_TO_TIMER( 100 ) );
    install_sound( DIGI_AUTODETECT, MIDI_AUTODETECT, "" );
    set_volume( 255, 255 );
    set_display_switch_mode( SWITCH_BACKGROUND );
   
    play_sample( music, 255, 127, 750, 1 ); // <-- Tu wywala błąd, choć wszystko działa :(
   
    while( run ) {
        while( speed > 0 )
        {
            Update();
            speed--;
        }
    }
   
    stop_sample( music );
    destroy_sample( music );
    allegro_exit();
}

Kod błędu:

Unhandled exception at 0x1004e967 in The Construgert 3.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x0000000c.

--

Wcale.

Nie wiedziałem że nie można odświeżać, gdy zainteresowanie tematem jest zerowe... Przepraszam.

Pozdrawiam.

-BD.
P-129637
kubawal
» 2015-03-31 16:56:13
A sprawdziłeś czy load_sample() skończyło się sukcesem? Prawdopodobnie próbujesz odtworzyć nieistniejący dźwięk.
P-129640
Brunon3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-31 16:57:25
@up: Przecież gra mi muzyka, piszę że wszystko działa (po odpaleniu .exe)...

-BD.
P-129641
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona