Książka o programowaniu gier 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2016-03-21 20:00
Yoninde Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Książka o programowaniu gier 2D » 2015-04-05 16:06:56 Witam. Chciałbym kupić książkę o programowaniu gier w 2D. C++ znam na tyle dobrze, że z pomocą SFML potrafię zrobić takie gry jak kółko i krzyżyk, jakieś tam szachy. Jeszcze wcześniej robiłem w SDL ale się przerzuciłem, ponieważ nie było skalowania, rotacji spritów i w tej bibliotece zrobiłem więcej takich prostych gier. Więc jakby ktoś mógł polecić jakąś książkę o programowaniu gier 2D. Szukam jakiejś nowej książki, żeby w miarę pokazywała nowe metody i nowe rzeczy, nie jakieś stare książki, które opisują metody które zostały już dawno zostały zastąpione przez coś lepszego. |
|
NopeDotAvi |
» 2015-04-05 16:19:01 sfml book game development
tylko, że po angielsku + można na necie za free znaleźć. |
|
Quirinnos |
» 2015-04-06 16:12:01 Zobacz też "Perełki programowania gier". |
|
wojownik266 |
» 2015-04-06 16:18:31 Perełki programowania gier to ksiązka do poduszki.. Do nauki się raczej nie naddaje!
|
|
pekfos |
» 2015-04-06 16:51:08 Szukam jakiejś nowej książki, żeby w miarę pokazywała nowe metody i nowe rzeczy, nie jakieś stare książki, które opisują metody które zostały już dawno zostały zastąpione przez coś lepszego. |
Jak chcesz nowości, to ucz się z internetu. Książki są zawsze mniej lub bardziej nieaktualne. Poza tym, czego ty właściwie oczekujesz od książki..? Rzuć okiem na tytuły http://helion.pl/kategorie/gry/programowanie-gier |
|
Yoninde Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-07 14:03:38 Właśnie zastanawiałem się nad Perełkami programowania gier. Jak nie znajdę jakiejś dobrej książki o 2D, to zabiorę się za tą.
W sumie, to chciałbym żeby ta książka pokazywała cały proces robienia gry, czyli najpierw projektowanie, potem kodowanie i w zasadzie to tylko, bo i tak raczej nie będę tych gier sprzedawać, bo nikt nie kupi. Żeby było tam pokazane jak to wszystko zrobić, np. fizyka, bo jak chciałem zrobić prostą fizykę skoku, to nie miałem zielonego pojęcia jak się za to zabrać; potem jak trzymać te wszystkie obiekty na całej planszy - w jakimś managerze, czy coś i tak dalej.
|
|
Brunon3 |
» 2015-04-07 17:04:16 |
|
Quirinnos |
» 2015-04-07 17:44:30 Kolega chce o projektowaniu gier, nie samym pisaniu w C++. |
|
« 1 » 2 |