Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Książka o programowaniu gier 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2016-03-21 20:00
Autor Wiadomość
Yoninde
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Książka o programowaniu gier 2D
» 2015-04-05 16:06:56
Witam. Chciałbym kupić książkę o programowaniu gier w 2D. C++ znam na tyle dobrze, że z pomocą SFML potrafię zrobić takie gry jak kółko i krzyżyk, jakieś tam szachy. Jeszcze wcześniej robiłem w SDL ale się przerzuciłem, ponieważ nie było skalowania, rotacji spritów i w tej bibliotece zrobiłem więcej takich prostych gier. Więc jakby ktoś mógł polecić jakąś książkę o programowaniu gier 2D. Szukam jakiejś nowej książki, żeby w miarę pokazywała nowe metody i nowe rzeczy, nie jakieś stare książki, które opisują metody które zostały już dawno zostały zastąpione przez coś lepszego.
P-130183
NopeDotAvi
» 2015-04-05 16:19:01
sfml book game development


tylko, że po angielsku + można na necie za free znaleźć.
P-130184
Quirinnos
» 2015-04-06 16:12:01
Zobacz też "Perełki programowania gier".
P-130270
wojownik266
» 2015-04-06 16:18:31
Perełki programowania gier to ksiązka do poduszki.. Do nauki się raczej nie naddaje!
P-130271
pekfos
» 2015-04-06 16:51:08
Szukam jakiejś nowej książki, żeby w miarę pokazywała nowe metody i nowe rzeczy, nie jakieś stare książki, które opisują metody które zostały już dawno zostały zastąpione przez coś lepszego.
Jak chcesz nowości, to ucz się z internetu. Książki są zawsze mniej lub bardziej nieaktualne. Poza tym, czego ty właściwie oczekujesz od książki..? Rzuć okiem na tytuły
http://helion.pl/kategorie/gry​/programowanie-gier
P-130275
Yoninde
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-07 14:03:38
Właśnie zastanawiałem się nad Perełkami programowania gier. Jak nie znajdę jakiejś dobrej książki o 2D, to zabiorę się za tą. 

W sumie, to chciałbym żeby ta książka pokazywała cały proces robienia gry, czyli najpierw projektowanie, potem kodowanie i w zasadzie to tylko, bo i tak raczej nie będę tych gier sprzedawać, bo nikt nie kupi. Żeby było tam pokazane jak to wszystko zrobić, np. fizyka, bo jak chciałem zrobić prostą fizykę skoku, to nie miałem zielonego pojęcia jak się za to zabrać; potem jak trzymać te wszystkie obiekty na całej planszy - w jakimś managerze, czy coś i tak dalej.

P-130322
Brunon3
» 2015-04-07 17:04:16
Może to Ci trochę pomoże: Artykuł: Jaką książkę o C++ przeczytać?.

-BD.
P-130332
Quirinnos
» 2015-04-07 17:44:30
Kolega chce o projektowaniu gier, nie samym pisaniu w C++.
P-130341
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona