RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, DirectX 11, WinAPI] Współpraca kontrolek WinAPI z DirectX 11 » 2015-04-11 15:50:17 Witam, zastanawiam się czy jest możliwość używania kontrolek z WinAPI, gdy używam DirectX 11. Obawiam się, że mogę zacząć pisać kod bez sensu, więc wolę się upewnić. Czy te kontrolki będą kompatybilne z Swapchainem z DX? Nie chcę w ciemno pisać bo stracę dużo czasu. Czy będę miał zagwarantowane to, że ikonki będą się wyświetlały na już wyświetlonym wcześnie oknem? Zabawy z pisaniem własnego GUI jest pełno, więc wolę użyć gotowego. |
|
DejaVu |
» 2015-04-11 15:56:29 Poszukaj gotowego GUI do DirectX. WinAPI jest niezależną technologią od DirectX jak i OpenGL. Technologie te się ze sobą nie łączą. |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-11 16:35:28 Właśnie "kompiluje" cegui i powiem Ci, że nigdy jeszcze się tak nie namęczyłem. Z całego serca nienawidzę cmake i tego, że jeszcze ani razu nie obyło się bez błędów. |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-13 19:14:50 Próbowałem z CEGUI, po 2 dniach się poddałem, teraz próbuje z MyGUI. Mieliście kiedyś tak, że znaleźliście bibliotekę, którą na jakimś forum wiele razy polecali a potem okazuje się, że nie ma ani dokumentacji, ani tutoriala jak zbudować ją ani innych tutoriali? Z całego serca nienawidzę twórców tego syfu (CEGUI, MyGUI). Tyle czasu próbuje i nic. Tutorial, który pokazuje jak zbuildować wygląda mniej więcej tak: - Sciagnij Dependencies, zbuilduj je pod Release i Debug - Zbuduj używając CMake MyGUI Przecież kurna nawet nie napisali gdzie wrzucić te Dependencies (+ ten folder ma jakieś 25 podfolderów i skąd mam wiedzieć które wybrać?). Bardzo podobnie było z CEGUI. 0 tutoriali, 0 dokumentacji. Dlaczego autor np. SFML potrafił ogarnąć CMake tak, że tylko włączyłem, skonfigurowałem, wygenerowałem i działało. Tutaj, za każdym razem gdy myśle, że wreszcie będzie działać, dostaje 2x więcej błędów. Nie mam siły już, chyba się poddam. |
|
maly |
» 2015-04-13 19:39:58 Tak sobie spróbowałem skompilować MyGUI i chyba jedyne czego dodatkowo wymaga to freetype. Trzeba też ustawić odpowiedni renderer MYGUI_RENDERSYSTEM(dla dx11 to '6').
Kompilacja trwa(z jakiś tydzień na moim kompie) więc niewiem czy rzeczywiście bedzie poprawna.
//EDIT Minął tydzień i nie udało mi się tylko skompilować przykładów dla dx9(przez MinGW) ale z OpenGL wszystko poszło OK.
|
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-13 21:50:19 OpenGL też mi wykrywa od razu. Renderer dla DirectX 11 to '4'. Już udało mi się to skompilować, o dziwo poszło dość szybko (musiałem pokombinować z folderami). Kompilacja u mnie trwa jakieś 3 minuty. |
|
maly |
» 2015-04-14 07:36:52 Renderer dla DirectX 11 to '4' |
Pewnie pobrałeś paczkę z sourceforge(wersję 3.2.0), ja żródła MyGUI mam z githuba(3.2.2). Kompilacja u mnie trwa jakieś 3 minuty |
Jak się kompiluje na komputerze a nie jak ja na kalkulatorku to... ;) |
|
« 1 » |