[SFML 2.1] Kompilacja 32bity a programy na 64bitowych komputerach
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-18 14:32
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Kompilacja 32bity a programy na 64bitowych komputerach » 2015-04-16 22:27:19 Stworzyłem program na SFML 32bitowym, z ustawieniami kompilatora 32 bity, program nie działa na 64 bitowych komputerach. Czy muszę pobrać SFML 2 w wersji 64 bitowej i wtedy skompilować ten program dla takich komputerów? |
|
akwes |
» 2015-04-16 22:30:52 Zdefiniuj nie działa. Wszystko powinno być ok. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-16 22:38:17 Na komputerach 32bitowych wszystko odpala się ok, na 64bitowych wyskakuje problem że nie znaleziono na komputerze MSVCR110.dll Po dodaniu tego dll program crashuje przy uruchamianiu. Wyskakuje jakiś błąd pamięci 0x1000000. |
|
akwes |
» 2015-04-16 23:20:15 |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-17 20:06:29 Na komputerach na których gra nie działała teraz wszystko działa poprawnie. Jak to skonfigurować u siebie żeby inni nie musieli tego instalować? |
|
michal11 |
» 2015-04-17 22:05:38 Prawdopodobnie się nie da i trzeba instalować. Zresztą chyba wszystkie nowe gry instalują(wymagają) ten pakiet. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-18 14:32:27 A jak zrobić taki instalator który zainstaluje to a potem grę? |
|
« 1 » |