Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Kompilacja 32bity a programy na 64bitowych komputerach

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-18 14:32
Autor Wiadomość
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] Kompilacja 32bity a programy na 64bitowych komputerach
» 2015-04-16 22:27:19
Stworzyłem program na SFML 32bitowym, z ustawieniami kompilatora 32 bity, program nie działa na 64 bitowych komputerach. Czy muszę pobrać SFML 2 w wersji 64 bitowej i wtedy skompilować ten program dla takich komputerów?
P-131023
akwes
» 2015-04-16 22:30:52
Zdefiniuj nie działa. Wszystko powinno być ok.
P-131024
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-16 22:38:17
Na komputerach 32bitowych wszystko odpala się ok, na 64bitowych wyskakuje problem że nie znaleziono na komputerze MSVCR110.dll
Po dodaniu tego dll program crashuje przy uruchamianiu. Wyskakuje jakiś błąd pamięci 0x1000000.
P-131026
akwes
» 2015-04-16 23:20:15
A zainstaluj to cudo na tym komputerze 64 bitowym: http://www.microsoft.com/en-us​/download/details.aspx?id=30679# ewentualnie dostosuj do swojego VS, zainstaluj obie wersje x86 i x64. Usuń przez siebie *.dll i zobacz co będzie wtedy.
P-131029
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-17 20:06:29
Na komputerach na których gra nie działała teraz wszystko działa poprawnie. Jak to skonfigurować u siebie żeby inni nie musieli tego instalować?
P-131083
michal11
» 2015-04-17 22:05:38
Prawdopodobnie się nie da i trzeba instalować. Zresztą chyba wszystkie nowe gry instalują(wymagają) ten pakiet.
P-131096
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-18 14:32:27
A jak zrobić taki instalator który zainstaluje to a potem grę?
P-131114
« 1 »
  Strona 1 z 1