Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

allegrogl i bitmapy

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-01 21:04
Autor Wiadomość
cypel
Temat założony przez niniejszego użytkownika
allegrogl i bitmapy
» 2010-01-30 22:24:01
Witam!
Mam pytanie - jak uzywajac allegrogl wyswietlic bitmape?
Chodzi mi o funkcje analogiczne do zwyklych allegrowskich:
C/C++
BITMAP * bmp = load_bmp( "sth.bmp", default_palette );
blit( bmp, screen, 0, 0, 0, 0, 20, 20 );
szukalem troche i widzialem tylko ze niekiedy robi sie cos w tym stylu:
C/C++
GLuint tex;
BITMAP * texture = load_bitmap( "sth.bmp", default_palette );
tex = allegro_gl_make_texture( texture );

glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, tex );
allegro_gl_flip();
Bylbym wdzieczny gdyby ktos napisal caly kod odpowiedzialny za wyswietlanie bitmapy.
Pozdrawiam ~ Cypel
P-13416
DejaVu
» 2010-02-01 18:54:04
A nie ma funkcji blit(...) w allegrogl?
P-13473
cypel
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-02-01 21:04:13
Dobra, moze nie do konca o to mi chodzilo, ale znalazlem cos takiego i musi mi wystarczyc:



allegro_gl_set_allegro_mode();

   blit(screen,texture,0,0,0,0,20,20);

allegro_gl_unset_allegro_mode();

allegro_gl_flip();

P-13477
« 1 »
  Strona 1 z 1