allegrogl i bitmapy
Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-01 21:04
cypel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
allegrogl i bitmapy » 2010-01-30 22:24:01 Witam! Mam pytanie - jak uzywajac allegrogl wyswietlic bitmape? Chodzi mi o funkcje analogiczne do zwyklych allegrowskich: BITMAP * bmp = load_bmp( "sth.bmp", default_palette ); blit( bmp, screen, 0, 0, 0, 0, 20, 20 );
szukalem troche i widzialem tylko ze niekiedy robi sie cos w tym stylu: GLuint tex; BITMAP * texture = load_bitmap( "sth.bmp", default_palette ); tex = allegro_gl_make_texture( texture );
glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, tex ); allegro_gl_flip();
Bylbym wdzieczny gdyby ktos napisal caly kod odpowiedzialny za wyswietlanie bitmapy. Pozdrawiam ~ Cypel |
|
DejaVu |
» 2010-02-01 18:54:04 A nie ma funkcji blit(...) w allegrogl? |
|
cypel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-02-01 21:04:13 Dobra, moze nie do konca o to mi chodzilo, ale znalazlem cos takiego i musi mi wystarczyc:
allegro_gl_set_allegro_mode();
blit(screen,texture,0,0,0,0,20,20);
allegro_gl_unset_allegro_mode();
allegro_gl_flip();
|
|
« 1 » |