[C++]sndPlaySound wczytywanie do RAM
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-21 08:11
TheFlashes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++]sndPlaySound wczytywanie do RAM » 2015-04-20 16:23:46 Piszę jedną grę z dźwiękami odtwarzanymi funkcją sndPlaySound jest niestety taki problem że ta funkcja wczytuje plik z dysku za każdym razem i nie ładuje go do ram przez co dźwięki odtwarzane w bardzo krótkim odstępie czasu są opóźnione no i jest to trochę mordowanie dysku jednak wyczytałem na stronie microsoftu że jako parametr tej komendy można podać SND_MEMORY co właśnie spowoduje wczytanie z pamięci RAM. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś sensownego przykładu jak takie coś dokonać. Gdyby ktoś mi podał jakiś prosty przykład był bym bardzo wdzięczny. |
|
darko202 |
» 2015-04-21 08:11:40 |
|
« 1 » |