Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++]sndPlaySound wczytywanie do RAM

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-21 08:11
Autor Wiadomość
TheFlashes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++]sndPlaySound wczytywanie do RAM
» 2015-04-20 16:23:46
Piszę jedną grę z dźwiękami odtwarzanymi funkcją sndPlaySound jest niestety taki problem że ta funkcja wczytuje plik z dysku za każdym razem i nie ładuje go do ram przez co dźwięki odtwarzane w bardzo krótkim odstępie czasu są opóźnione no i jest to trochę mordowanie dysku jednak wyczytałem na stronie microsoftu że jako parametr tej komendy można podać SND_MEMORY co właśnie spowoduje wczytanie z pamięci RAM. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś sensownego przykładu jak takie coś dokonać. Gdyby ktoś mi podał jakiś prosty przykład był bym bardzo wdzięczny.
P-131200
darko202
» 2015-04-21 08:11:40
nie zajmowałem się tym tematem, ale wydaje mi się że
https://msdn.microsoft.com​/en-us/library/windows/desktop​/dd743679(v=vs.85).aspx
rozwiązuje Twój problem
tzn. raz ładowanie pliku ze źródła, a potem odwołanie się do załadowanego obiektu


https://msdn.microsoft.com​/en-us/library/windows/desktop​/dd743680(v=vs.85).aspx
P-131238
« 1 »
  Strona 1 z 1