Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] OpenGL ustawienie limitu klatek na sekundę.

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-26 11:30
Autor Wiadomość
noindyfikator
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] OpenGL ustawienie limitu klatek na sekundę.
» 2015-04-26 09:56:43
Witam. Uruchamiając mój program napisany w open gl, jest to prosty sześcian, zużycie procesora strasznie szaleje. Pisząc kiedyś w sfml miałem taki sam problem, ale wtedy użyłem funckji setFramerateLimit(60). Istnieje takie albo podobne rozwiązanie w OpenGL?
P-131439
kubawal
» 2015-04-26 10:06:49
W sfml jest to zrobione na timerach chyba w oddzielnym wątku więc ty też będziesz musiał tak zrobić
P-131441
Quirinnos
» 2015-04-26 11:30:56
P-131442
« 1 »
  Strona 1 z 1