Color key w OpenGL
Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-02 02:47
jimmye Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Color key w OpenGL » 2010-02-01 19:23:10 Otórz robię silnik graficzny 2D SDL-OpenGL, nie dawno zaimplementowałem OpenGL i dowiedziałem się na pewnej stronie, że nie ma w OpenGL koloru kluczowego.. I tu pytanie: czy jest jakiś prosty sposób, żeby ustawić kolor kluczowy w teksturze ? Próbowałem to robić przy pomocy SDL zanim konwertowałem bitmapę na teksturę, ale jakoś nie mogłem tego tak skonwertować, żeby się teksturae wyświetlała dobrze :P |
|
DejaVu |
» 2010-02-02 02:47:12 Skoro piszesz z użyciem OpenGL'a nie lepiej załadować sobie PNG/TGA z kanałem alfa? Nie bawisz się wtedy w jakiś jeden kolor dla całej bitmapy i zapis binarny tj. jest kolor albo go nie ma. /edit: A tak swoją drogą: http://forum.ddt.pl/?Tid=1898 |
|
« 1 » |