Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Color key w OpenGL

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-02 02:47
Autor Wiadomość
jimmye
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Color key w OpenGL
» 2010-02-01 19:23:10
Otórz robię silnik graficzny 2D SDL-OpenGL, nie dawno zaimplementowałem OpenGL i dowiedziałem się na pewnej stronie, że nie ma w OpenGL koloru kluczowego..
I tu pytanie: czy jest jakiś prosty sposób, żeby ustawić kolor kluczowy w teksturze ? Próbowałem to robić przy pomocy SDL zanim konwertowałem bitmapę na teksturę, ale jakoś nie mogłem tego tak skonwertować, żeby się teksturae wyświetlała dobrze :P
P-13475
DejaVu
» 2010-02-02 02:47:12
Skoro piszesz z użyciem OpenGL'a nie lepiej załadować sobie PNG/TGA z kanałem alfa? Nie bawisz się wtedy w jakiś jeden kolor dla całej bitmapy i zapis binarny tj. jest kolor albo go nie ma.

/edit:
A tak swoją drogą: http://forum.ddt.pl/?Tid=1898
P-13491
« 1 »
  Strona 1 z 1