mapa do gry
Ostatnio zmodyfikowano 2015-05-12 20:48
arek213 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
mapa do gry » 2015-05-12 19:19:14 #include <iostream> using namespace std;
class Plansza { public: char tablica[ 25 ][ 70 ]; void rysuj() { for( int i = 0; i < 25; i++ ) { for( int j = 0; j < 70; j++ ) { tablica[ i ][ j ] = 0; } } int i = 0, j = 0; for( int j = 0; j < 70; j++ ) { tablica[ i ][ j ] =( char ) 219; } for( int i = 1; i < 25; i++ ) { tablica[ i ][ 0 ] =( char ) 219; tablica[ i ][ 69 ] =( char ) 219; } for( j = 0; j < 70; j++ ) { i = 24; tablica[ i ][ j ] =( char ) 219; } for( int i = 0; i < 25; i++ ) { for( int j = 0; j < 70; j++ ) { cout << tablica[ i ][ j ]; } cout << endl; } } };
int main() { Plansza mapa; mapa.rysuj(); return 0; } Czy ta mapa jest ok ? Czy jakoś inaczej to napisać ? |
|
notabigthreat |
» 2015-05-12 19:23:57 Dobrze widzę, że przy każdym wywołaniu rysuj() mapa ma się resetować? |
|
Piastlis |
» 2015-05-12 19:25:27 No Plansza mapa rysuj sztuk jeden jest.Zagrać się nie da:) |
|
pekfos |
» 2015-05-12 20:06:16 Czy ta mapa jest ok ? Czy jakoś inaczej to napisać ? |
Działa? Spełnia założenia? |
|
arek213 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-05-12 20:44:21 Rozbiłem jednak to na dwie funkcje rysuj i wypelnij. Czy te pętle mogę jakoś krócej zapisać? |
|
pekfos |
» 2015-05-12 20:48:23 Możesz wczytywać dane z pliku. |
|
« 1 » |