[Allegro 4.x] Pauza w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2015-05-25 14:56
racmo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro 4.x] Pauza w grze » 2015-05-21 21:01:17 Dzień dobry! Mam pewien problem z napisaniem pauzy w mojej grze. Pauza działa jednak nie zawsze tak jak powinna, otóż czasami po kliknięciu ALT program zatrzymuje się na około sekundę a następnie leci dalej a czasami w ogóle nie reaguje na kliknięcie ALT. if( key[ KEY_ALT ] ) pause = true;
while( pause ) { rest( 100 ); textprintf( screen, myFont, 400, 260, makecol( 255, 255, 255 ), "PAUSE" ); if( key[ KEY_ALT ] ) { pause = false; break; } } Początkowa wartość pause=false Czym może być to spowodowane i jak to poprawić? Z góry dziękuję za pomoc :) |
|
colorgreen19 |
» 2015-05-25 00:27:54 To co podałeś jest w pętli? Daj więcej kodu |
|
SeaMonster131 |
» 2015-05-25 12:59:12 Więcej kodu niepotrzebne. Zrób tak, aby tylko raz można było nacisnąć klawisz i dopiero po jego puszczeniu można było nacisnąć kolejny raz. |
|
racmo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-05-25 14:56:34 Dziękuję za podpowiedź :-) Teraz mój kod wygląda tak i działa poprawnie: if( key[ KEY_ALT ] ) pause = true;
while( key[ KEY_ALT ] ) rest( 1 );
while( pause ) { rest( 100 ); textprintf( screen, myFont, 400, 260, makecol( 255, 255, 255 ), "PAUSE" ); if( key[ KEY_ALT ] ) pause = false; while( key[ KEY_ALT ] ) rest( 1 ); } |
|
« 1 » |