Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Gra karciana - jakiej użyć biblioteki

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-12 22:19
Autor Wiadomość
piotrek_dz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Gra karciana - jakiej użyć biblioteki
» 2010-02-11 22:14:51
Witam, chce stworzyc gre karcianą jakiegos pasjansa(kopia jednego z pasjansów Microsoftu). Jaką biblioteke do tego zastosować? Bawiłem się juz w Allegro.h czy to jest odpowiedna biblioteka czy moze proponujecie cos innego? Zwykly C++ czy lepiej Visual?

 
P-13789
steckel
» 2010-02-11 22:31:09
Ja polecam Allegro5.
"Zwykly C++ czy lepiej Visual?"
Jeśli chodzi ci o środowisko, to lepiej Visual (niż Dev-C++).
P-13790
piotrek_dz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-02-11 22:47:24
A ciężko jest się przerzucić z Dev C++ na Visual? Tzn. czy jest duza różnica w pisaniu pomiędzy nimi, bo z Visualem mialem tylko przelotne spotkanie ale nic w nim jeszcze nie pisalem.
P-13791
DejaVu
» 2010-02-12 05:33:19
Visual C++ ma dużo ułatwień. Jedyne do czego trzeba się przyzwyczaić to do tego, że jest tam nieporównywalnie więcej narzędzi. To tak jak by porównać hulajnogę do samochodu sportowego z pełnym wyposażeniem.

Biblioteka Allegro bardzo dobrze zdaje egzamin w prostych grach 2D, a karty do takowych gier się zaliczają.
P-13796
Elaine
» 2010-02-12 10:01:43
Visual jako samochód sportowy z pełnym wyposażeniem?!? Ładna nazwa na Fiata 126p... Prawdziwym samochodem sportowym z pełnym wyposażeniem byłoby Eclipse.
P-13800
DejaVu
» 2010-02-12 16:07:42
Jeśli twierdzisz, że Eclipse ma lepszy debugger niż ten Visualowy to być może i Ty będziesz miał rację. Dobry debugger w pracy nad dużymi projektami to 3/4 sukcesu.
P-13823
Elaine
» 2010-02-12 17:34:29
Do jakiego języka? Do C++ ma porządne (jeśli się potrafi skonfigurować - jak cała reszta Eclipse, bez odpowiedniej konfiguracji Eclipse jest "tylko" dobre) wsparcie dla GDB (ponoć w CDT 7.0 będzie coś jeszcze lepszego), do innych języków jest nawet lepiej (a to z tego prostego powodu, że te języki nie są tak skomplikowane jak C++).

Dobry debugger w pracy nad dużymi projektami to 3/4 sukcesu.
Musisz więc fatalnie pisać, skoro 3/4 sukcesu to dla ciebie porządny debuger ;P
P-13827
DejaVu
» 2010-02-12 21:10:43
Najwyraźniej Ty nigdy nie pracowałeś z dużymi projektami w zespole i nie masz pojęcia o czym mówisz. Pozdro :) Aplikacja zazwyczaj jest tak dobra jak jego najsłabsze ogniwo, a w firmach są nieustanne rotacje ludzi, więc nie ma się nigdy w 100% wykwalifikowanej kadry, a co za tym idzie dobry debugger to cud miód i orzeszki.
P-13830
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona