Problem z pętlą rysującą SFML
Ostatnio zmodyfikowano 2015-06-19 20:50
Jeżozwierz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z pętlą rysującą SFML » 2015-06-19 18:02:00 Siemanko, piszę program symulujący ruch uliczny 2D w C++, korzystam z SFML'a 2.3. Właściwie, to ten program to tylko namiastka. Mam taki problem - stworzyłem klase Road reprezentujaca pojedynczy kafelek mapy (na razie tylko trawa/ulica) i klase Map reprezentujaca cala mape, a w niej tablice Mapa[25][20] obiektow typu Road. Stworzylem metoda wczytujaca mi kafelki z pliku txt - 1 to ulica, 0-trawa. Wszystko działa.Teraz piszę metodę klasy Map rysujaca kafelki na ekranie, i wszystko wpisywane ręcznie po kolei działa jak należy, natomiast w pętli już nie. Nie mam pojęcia co jest grane, a przecież nie będę pisał 25x20=500 razy prawie tej samej linijki :/ Macie może radę? Oto metoda: void Map::draw_map( sf::RenderWindow & okienko ) { sf::Event zdarzenie; while( okienko.isOpen() ) { while( okienko.pollEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed ||( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape ) ) { okienko.close(); } if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed ) { okienko.close(); } } ---------------------------------------------------------------------------------------- okienko.clear(); for( int y = 0; y < 20; y++ ) { for( int x = 0; x < 25; x++ ) { okienko.draw( Mapa[ x ][ y ].sprite ); } } okienko.display(); ----------------------------------------------------------------------------------------- } |
|
pekfos |
» 2015-06-19 20:35:06 Podaj więcej kodu. Rzeczy związane z Mapa. |
|
Jeżozwierz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-06-19 20:50:50 już sobie poradziłem, dzięki :) |
|
« 1 » |