Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] obrót postaci myszą

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-30 21:59
Autor Wiadomość
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] obrót postaci myszą
» 2015-07-30 17:42:52
Witam, wiem że na forum znajdują się podobne tematy, lecz w nich nie znalazłem odpowiedzi. Mój problem polega na tym, że mój sprite obraca się w kierunku myszy, ale tylko w jednym obszarze, w obszarze około 1000px x 1000px od początku mapy. Moja mapa ma wielkość 10 000px x 10 10 000px, i nie wiem jak to zrobić. Oto linijki odpowiadające za obrót postaci:
C/C++
chris.setOrigin( 34, 36 );

sf::Vector2f mysz( sf::Mouse::getPosition( okno ) );
sf::Vector2f chris_position;
chris_position = chris.getPosition();
sf::Vector2f norm = mysz - chris_position;
float rot = atan2( norm.y, norm.x );
rot = rot * 180.f / M_PI;

rot += 90;
chris.setRotation( rot );
P-135469
pekfos
» 2015-07-30 17:46:56
Co oznacza pozycja sprajta chris?
P-135470
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-30 17:49:19
nie rozumiem pytania, chris to zmienna sptite.
P-135472
pekfos
» 2015-07-30 17:53:43
Co znaczy pozycja tego sprajta..? To pozycja na ekranie, czy na świecie?
P-135474
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-30 18:05:54
pozycja sprita jest określana na świecie
P-135479
pekfos
» 2015-07-30 18:39:04
C/C++
sf::Vector2f norm = mysz - chris_position;
Więc źle obliczasz, mieszasz dwie różne wielkości. Oblicz pozycję na ekranie i ją odejmij od pozycji kursora.
P-135481
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-30 21:28:49
a jaką funkcją pobrać pozycje sprite'a na ekranie a nie na planszy?
P-135504
pekfos
» 2015-07-30 21:32:27
A jak sprite'a wyświetlasz?
P-135505
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona