Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

CodeBlock spolszczenie interfejsu

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-06 12:27
Autor Wiadomość
Aquarius90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
CodeBlock spolszczenie interfejsu
» 2015-08-05 14:05:27
Witam,
jestem nowy, nie programista i chcę się nauczyć C++. Mam zamiar pracować na CodeBlocks pod Ubuntu 14.04... i coś tam jeszcze - najaktualniejszy. Mam zainstalowany CodeBlocks w (rzekomo wg Google) najaktualniejszym wydaniu 13... coś tam. Ponieważ nie znam języka angielskiego - i nie mam zamiaru się go uczyć - to pytanie moje jest następujące:
Czy istnieje spolszczenie interfejsu? Jeżeli tak, to gdzie je znaleźć i jak wgrać to do programu?
Jeżeli mój nowy temat porusza już sprawy omawiane - wiem, że tak, bo przypadkowo trafiłem na wcześniejszą dyskusje na temat znajomości (lub nie) języka angielskiego - ale nie mogę jej znaleźć - ostatnia wypowiedź była z roku 2013, to potraktujcie proszę mój temat, jako nowo założony. Z góry dziękuję za odpowiedzi i sensowne rady.
Dodam do poprzedniej dyskusji jedno zdanie: ja chcę się nauczyć C++, a nie języka angielskiego, który jest mi do niczego niepotrzebny :) (odpowiedź na jeden z postów w w/w dyskusji).
Pozdrawiam :)
P-135785
xKTN
» 2015-08-06 11:08:54
Nie chcę Cię rozczarować, ale do programowania tak czy siak będzie Ci potrzebny język angielski. O ile same nazwy funkcji pewnie da się łopatologicznie "zakuć" (nie polecam), to dokumentacje/artykuły/porady zwykle występują w języku angielskim. Akurat przy C++ masz ten luksus, że jest sporo materiałów w języku ojczystym, jednak przed angielskim nie uciekniesz. :)
Spolszczenia chyba nie ma, z resztą mi nie udało się go znaleźć (poza tym jest zbyteczne).
P-135815
Aquarius90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
CodeBlock spolszczenie interfejsu
» 2015-08-06 12:09:53
Tego się obawiałem :).