Problem z portem gry pod Windows.
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Problem z portem gry pod Windows.

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z portem gry pod Windows.
» 2015-08-08 00:26:52
Witam wszystkich, jakiś czas temu zabrałem się za robienie gry 2d w SFMLu zachęcony kursem na tej stronie, wszystko szło z górki, do momentu, w którym zabrałem się za kompilacje gry pod OS od M$, wszystkie biblioteki, którym się posłużyłem są multiplatformowe i kompilacja zawsze przebiega pomyślnie, gorzej z linkowaniem... Błędów mam 2 kategorie:
1.)Linkowanie statyczne podczas kompilacji przebiega pomyślnie, ale podczas uruchamiania dostaję komunikat w stylu "nie udało się odnaleźć __gxx_personality_v0 w sfml-audio-2.dll"
2.)Błąd podczas linkowania w IDE, tutaj link do pełnego logu: https://mega.co.nz​/#!XBNhiKaC!s_P20a_vnf25GcUe-iQA1XvHmS-Q_cndsegN7tMKl0I

Kod źródłowy:
Niezbędna biblioteka: https://mega.co.nz​/#!fF1W0RTY!IvNvmTyBVssA7F3c70MdXmH3_TvhcGiPCgcj1SWCFaA

I oczywiście sama gra: https://mega.co.nz​/#!bdsUXaDR!BLQCM1iiGcOJ1Ue1agAF4q2HG2jqkkRil9fOmxsuE5M

Całość pod kontrolą SFML 2.1. Dodam, że kompilacja i uruchomienie testowego programu SFML również kończą się błędem nr 2.
P-135860
» 2015-08-08 10:32:38
Biblioteka SFML która ściągnąłeś była skompilowana dla innej wersji kompilatora niż ten którego używasz. Jeżeli masz kompilator SJLJ, to ściągasz wersję dla SJLJ, jeżeli DWARF-2 to DWARF-2.
P-135869
« 1 »
 Strona 1 z 1