Problem z portem gry pod Windows.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-08 10:32
Gibas11 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z portem gry pod Windows. » 2015-08-08 00:26:52 Witam wszystkich, jakiś czas temu zabrałem się za robienie gry 2d w SFMLu zachęcony kursem na tej stronie, wszystko szło z górki, do momentu, w którym zabrałem się za kompilacje gry pod OS od M$, wszystkie biblioteki, którym się posłużyłem są multiplatformowe i kompilacja zawsze przebiega pomyślnie, gorzej z linkowaniem... Błędów mam 2 kategorie: 1.)Linkowanie statyczne podczas kompilacji przebiega pomyślnie, ale podczas uruchamiania dostaję komunikat w stylu "nie udało się odnaleźć __gxx_personality_v0 w sfml-audio-2.dll" 2.)Błąd podczas linkowania w IDE, tutaj link do pełnego logu: https://mega.co.nz/#!XBNhiKaC!s_P20a_vnf25GcUe-iQA1XvHmS-Q_cndsegN7tMKl0IKod źródłowy: Niezbędna biblioteka: https://mega.co.nz/#!fF1W0RTY!IvNvmTyBVssA7F3c70MdXmH3_TvhcGiPCgcj1SWCFaAI oczywiście sama gra: https://mega.co.nz/#!bdsUXaDR!BLQCM1iiGcOJ1Ue1agAF4q2HG2jqkkRil9fOmxsuE5MCałość pod kontrolą SFML 2.1. Dodam, że kompilacja i uruchomienie testowego programu SFML również kończą się błędem nr 2. |
|
Monika90 |
» 2015-08-08 10:32:38 Biblioteka SFML która ściągnąłeś była skompilowana dla innej wersji kompilatora niż ten którego używasz. Jeżeli masz kompilator SJLJ, to ściągasz wersję dla SJLJ, jeżeli DWARF-2 to DWARF-2. |
|
« 1 » |