Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[GLUT, C++] Kontrolki WinAPI w GLUT

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-10 22:11
Autor Wiadomość
Cansisti
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[GLUT, C++] Kontrolki WinAPI w GLUT
» 2015-08-10 15:37:55
Cześć
Napisałem program OpenGL/WinAPI (używając freeglut) w którym mam 2 okna stworzone przez funkcję glutCreateWindow(). W jednym OpenGL renderuje obraz, a w drugim mam kontrolki WinAPI którymi chciałbym wpływać na rednerowany obraz (np. antyaliasing itp). Freeglut jest napisany w WinAPI więc nie ma problemów ze zgodnością (chyba), ale nie mogę znaleźć sposobu żeby odebrać komunikat o naciśnięciu przycisku.
Ktoś ma pomysł?
P-135998
Monika90
» 2015-08-10 19:32:49
Utwórz to okno dla kontrolek za pomocą CreateWindowEx
P-136007
SocrateZ
» 2015-08-10 21:59:54
P-136016
Cansisti
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-08-10 22:11:01
Niestety nie znam jeszcze OpenGL na tyle żeby nie korzystać z glut :)
Spróbuję z CreateWindowEx, może zadziała, dzięki :)

Zadziałało z CreateWindowEx, dziękuję!
P-136019
« 1 »
  Strona 1 z 1