[sfml 2.3.1] Obrót wokół własnej osi
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-23 17:58
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[sfml 2.3.1] Obrót wokół własnej osi » 2015-08-23 17:22:00 Czy w sfml'u istnieje jakiś sposób na to aby sprajt obracał się wokół własnej osi Y a nie według lewego punktu u góry okienka? Jeżeli tak to proszę o kawałek kodu. |
|
1aam2am1 |
» 2015-08-23 17:40:28 sprite.setOrigin( sprite.getSize().x / 2, sprite.getSize().y / 2 );
|
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-08-23 17:58:43 Dzięki za odpowiedź i podpowiedź zarazem. Zrobiłem to tak: float angle = 0.0f; angle += 0.05f; sprite.rotate( angle ); sprite.setOrigin( 900, 400 ); sprite.setPosition( 400, 300 );
|
|
« 1 » |