Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[sfml 2.3.1] Obrót wokół własnej osi

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-23 17:58
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[sfml 2.3.1] Obrót wokół własnej osi
» 2015-08-23 17:22:00
Czy w sfml'u istnieje jakiś sposób na to aby sprajt obracał się wokół własnej osi Y a nie według lewego punktu u góry okienka? Jeżeli tak to proszę o kawałek kodu.
P-136794
1aam2am1
» 2015-08-23 17:40:28
C/C++
sprite.setOrigin( sprite.getSize().x / 2, sprite.getSize().y / 2 );
P-136796
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-08-23 17:58:43
Dzięki za odpowiedź i podpowiedź zarazem. Zrobiłem to tak:
C/C++
float angle = 0.0f;
angle += 0.05f;
sprite.rotate( angle );
sprite.setOrigin( 900, 400 );
sprite.setPosition( 400, 300 );
P-136797
« 1 »
  Strona 1 z 1