[SFML] Dynamiczny kolor części tekstu.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-28 11:31
damaro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Dynamiczny kolor części tekstu. » 2015-08-28 11:00:02 Witam. Mam taką sytuację, wyświetlam tekst w SFML w kolorze białym i w tym czasie tło jest czarne. Po czym tło zaczynam przesuwać do "góry" jakbym go wyciągał i część "pod" tłem jest biała. Jak zrobić by tekst który jest tym tle był dwu kolorowy w orientacji poziomej. Czyli tekst który znajduje się jeszcze na czarnym tle jest biały a na białym tle czarny.
Tutaj jest przykład o co mi chodzi: https://www.dropbox.com/s/vi930kbm0ubif2z/tekst.png?dl=0 |
|
1aam2am1 |
» 2015-08-28 11:31:47 Wypróbuj to: Color tekstu musi być biały: states.blendMode = sf::BlendMode( sf::BlendMode::Factor::One, sf::BlendMode::Factor::DstColor, sf::BlendMode::Equation::Subtract );
Jak nie bedzie działać zobacz Shadery |
|
« 1 » |