Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dynamiczny kolor części tekstu.

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-28 11:31
Autor Wiadomość
damaro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Dynamiczny kolor części tekstu.
» 2015-08-28 11:00:02
Witam. Mam taką sytuację, wyświetlam tekst w SFML w kolorze białym i w tym czasie tło jest czarne. Po czym tło zaczynam przesuwać do "góry" jakbym go wyciągał i część "pod" tłem jest biała. Jak zrobić by tekst który jest tym tle był dwu kolorowy w orientacji poziomej. Czyli tekst który znajduje się jeszcze na czarnym tle jest biały a na białym tle czarny.  

Tutaj jest przykład o co mi chodzi: https://www.dropbox.com/s/vi930kbm0ubif2z/tekst.png?dl=0
P-136973
1aam2am1
» 2015-08-28 11:31:47
Wypróbuj to:
Color tekstu musi być biały:
C/C++
states.blendMode = sf::BlendMode( sf::BlendMode::Factor::One, sf::BlendMode::Factor::DstColor, sf::BlendMode::Equation::Subtract );

Jak nie bedzie działać zobacz Shadery
P-136975
« 1 »
  Strona 1 z 1