Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Szablon klasy Vector

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-31 12:02
Autor Wiadomość
pasierdamian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Szablon klasy Vector
» 2015-08-30 22:02:09
Witam, chciałbym utworzyć klasę szablonową. Zrobiłem to w ten sposoób
C/C++
#include <vector>

template < typename T >
class Vector
{
public:
    Vector( T balls );
    addballs( T );
   
    private
    T * Vector;
    std::vector < T > kolo;
   
};
template < typename T >
Vector::Vector( T kolo )
{
    std::vector < T > kolo;
}


template < typename T >
Vector::addballs( T krowa )
{
    kolo.pushback( krowa );
}

W funkcji main chciałme zadeklarować objekt klasy vector a w jego konstruktorzze umieszczam konstruktor klasy Ball(czy moge cos takiego zrobic?)

C/C++
template < typename T >
Vector vect = new Vector( Ball( win ) );


Próbuje teraz dodać 49 nowych kulek do kontenera
C/C++
for( int i = 0; i < 50; i++ )
{
    vect.addballs( Ball( win ) )
}
Jednak nie rozpoznaje obiektu vect. W czym lezy problem?
P-137076
1aam2am1
» 2015-08-30 22:32:26
C/C++
Vector < Ball( win ) > vect;
P-137077
pekfos
» 2015-08-31 10:55:09
C/C++
template < typename T >
class Vector
{
public:
    Vector( T balls );
    addballs( T ); // Źle
   
    private // Błąd składniowy
    T * Vector; // Po co to?
    std::vector < T > kolo;
   
};
template < typename T >
Vector::Vector( T kolo ) // Źle
{
    std::vector < T > kolo; // To nic nie robi, do tego błąd kompilacji
}
Jakie znowu 'zrobiłem to w ten sposób'..? Tu wszystko jest źle, nawet się nie kompiluje.

C/C++
Vector < Ball( win ) > vect;
Yyy.. co?
P-137084
notabigthreat
» 2015-08-31 12:02:59
Takie małe pytanko - po co chcesz pisać własnego Vectora, skoro i tak opierasz go o standardowego?
P-137086
« 1 »
  Strona 1 z 1