Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kozystanie z menu

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-27 10:32
Autor Wiadomość
shadix93
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kozystanie z menu
» 2010-02-26 17:05:47
Moj kolejny problem polega na tym:
C/C++
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    int menu1 = '1';
    int menu2 = '2';
    int menu3 = '3';
    int menu4 = '4';
   
    cout << "Twoje kino podworkowe zaprasza na: " << endl;
    cout << endl;
    cout << "1. Pokemon" << "     " << "2. Teletubis" << endl;
    cout << endl;
    cout << "3. Tolek Banan" << "     " << "4. Pan Samochodzik" << endl;
    cout << endl;
    cin >> menu1;
    if( !( cin >> menu1 ) )
    {
        char powrot;
        if( powrot == 'p' )
        {
            cout << "Zostalo 5 biletow na ten seans" << endl;
            cout << endl;
            cout << "Ile podac ? Jesli chcesz wybrac inny film nacisnij \"p\"" << endl;
            main();
        }
    }
    return( 0 );
}

Mianowicie chce wejść w pokemony ;) Ale coś mi nie wychodzi. Robie na razie na "1.Pokemony", ponieważ muszę zrozumieć jak włączyć dana opcje wybierając numerek.

Być może za dużo pytam... ale może nie tylko ja mam taki problem.
P-14205
TheLukon
» 2010-02-26 18:50:11
Nie lepiej by było skorzystac z instrukcji switch?
Dlaczego przypisujesz wartosc do zmiennej menu1, a potem chcesz do niej wczytac jakas wartosc z klawiatury?
P-14207
shadix93
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-02-26 19:49:28
To zadanie, które robie jest przed konstrukcja sowich.
Również robiłem bez przypisania i nie działa:(
P-14208
TheLukon
» 2010-02-26 20:00:28
C/C++
#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <ddtconsole.h>

using namespace std;

int main()
{
    int menu1;
    int menu2;
    int menu3;
    int menu4;
    poczatek:
    cout << "Twoje kino podworkowe zaprasza na: \n";
    cout << "1. Pokemon" << "     " << "2. Teletubis\n";
    cout << "3. Tolek Banan" << "     " << "4. Pan Samochodzik\n";
    cin >> menu1;
    if( menu1 == 1 )
    {
        cout << "Zostalo 5 biletow na ten seans" << endl;
        cout << endl;
        cout << "Ile podac ? Jesli chcesz wybrac inny film nacisnij \"p\"\n" << endl;
        char tak_nie;
        cin >> tak_nie;
        if(( tak_nie == 'P' ) or( tak_nie == 'p' ) )
        {
            goto poczatek;
        }
       
    }
   
    getch();
    return( 0 );
}

Skodzilem cos dla ciebie:D
P-14209
Thud
» 2010-02-26 20:09:23
Sugerowałbym raczej rekurencję do funkcji main, nie goto (i of korz dynamiczne tworzenie zmiennych).
P-14210
shadix93
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-02-26 20:12:00
hehe szkoda ze ja tego nie pojalem:) Dzieki musze to teraz rozbudowac ;)Pytanie Dlugo w tym siedzisz?

Pochwale sie jak skoncze ;)
P-14211
Thud
» 2010-02-26 20:22:55
Ja?

O rzeczach, które tu piszę, powinieneś wkrótce się nauczyć.
P-14213
Elaine
» 2010-02-26 20:27:31
A ja zamiast rekurencji czy goto użyłbym... pętlę. Słyszeli o tych potworach? Z rekurencją w przypadku maina jest dodatkowy problem - standard zabrania wywoływania main.
P-14215
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona