[SFML] Pobieranie rozmiaru sprite (Nie tekstury)
Ostatnio zmodyfikowano 2015-09-16 17:42
asembler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Pobieranie rozmiaru sprite (Nie tekstury) » 2015-09-16 17:21:36 Witajcie, mam takie pytanko. Czy biblioteka SFML umożliwia nam odczytanie rozmiarów sprite po modyfikacji tekstury?
Wiem, że istnieje metoda klasy sf::sprite - setTextureRect, jednakże zwraca ona rozmiar tekstury zdefiniowany w wyniku załadowania całego pliku graficznego do pamięci programu, lub wyciętego kafelka. Ja natomiast potrzebuje czegoś co zwróciło by mi rozmiar tegoż sprite'a po jego zeskalowaniu. Zdaje sobie sprawę z możliwości matematycznego podejścia do sprawy, lecz projekt który obecnie jest przeze mnie realizowany wyczerpał mnie już dziś matematycznie doszczętnie.
Znalazłem jeszcze metodę setTextureRect, ale w tym przypadku jest kompletnie nieprzydatna bo niestety wycina ona ten obszar obrazka, który wychodzi poza zakres ustalony w obiekcie sf::IntRect (Nie testowałem co prawda z innymi elementami niż width i height, lecz pewnie nic to nie zmieni)
Pozdrawiam. |
|
RazzorFlame |
» 2015-09-16 17:38:02 sf::Sprite::getGlobalBounds(); |
|
asembler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-09-16 17:42:59 Właśnie o to chodziło, dzięki. |
|
« 1 » |