Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Pobieranie rozmiaru sprite (Nie tekstury)

Ostatnio zmodyfikowano 2015-09-16 17:42
Autor Wiadomość
asembler
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Pobieranie rozmiaru sprite (Nie tekstury)
» 2015-09-16 17:21:36
Witajcie, mam takie pytanko. Czy biblioteka SFML umożliwia nam odczytanie rozmiarów sprite po modyfikacji tekstury?

Wiem, że istnieje metoda klasy sf::sprite - setTextureRect, jednakże zwraca ona rozmiar tekstury zdefiniowany w wyniku załadowania całego pliku graficznego do pamięci programu, lub wyciętego kafelka. Ja natomiast potrzebuje czegoś co zwróciło by mi rozmiar tegoż sprite'a po jego zeskalowaniu. Zdaje sobie sprawę z możliwości matematycznego podejścia do sprawy, lecz projekt który obecnie jest przeze mnie realizowany wyczerpał mnie już dziś matematycznie doszczętnie.

Znalazłem jeszcze metodę setTextureRect, ale w tym przypadku jest kompletnie nieprzydatna bo niestety wycina ona ten obszar obrazka, który wychodzi poza zakres ustalony w obiekcie sf::IntRect (Nie testowałem co prawda z innymi elementami niż width i height, lecz pewnie nic to nie zmieni)

Pozdrawiam.
P-137573
RazzorFlame
» 2015-09-16 17:38:02
sf::Sprite::getGlobalBounds();
P-137575
asembler
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-09-16 17:42:59
Właśnie o to chodziło, dzięki.
P-137577
« 1 »
  Strona 1 z 1